OK ik heb KUTDAG vandaag! Ik moest gaan winkele met me broer omdat hij zelf nix fatsoenlijks uit kan kiezen... Ik had bijna een nieuwe mobiel uitgezocht is ie uitverkocht!Ik moest een heel eind lope naar de dierenwinkel voor spul voor me visse was ie GESLOTEN! Mensen gaan me midden op straat zomaar uitschelde.... Ik kom iemand van me school tegen die ik liever niet had willen zien, 2 X ZELFS! Kom ik bij de bushalte rijd de bus weg, loop ik naar het metrostation rijd die fokking metro net weg! ZIT IK DAAR EEN HALF UUR! ok ben overduidelijk chaggo -_-'

Je trok zyn broek uit, zyn shirt en hy trok jouw broek, shirt en bh uit. Je lag in zyn armen te zoenen, toen Georg Bill en Gustav binnenkwamen. Je zag hoe ze hun broek en shirt uitdeden en erby kwamen liggen. Wt doen jllie? Vroeg je. Moe.. mompelden ze allemaal. Je keek naar Tom, die al sliep. Je voelde handen in je rug, en jy en Tom werden naar de zijkant van het bed geduwd. T doe je? Jah k ga egt niej tegn Tom an lggen. Zei Georg met dubbele tong. Je voelde hem tegen je rug aan, en hy sloeg een arm om je heen, Gustav en Bill kwamen er ook by liggen, en over voelde je lekker warmen handen of buiken om je heen. Hmmm.. lekker… dacht je, terwyl je in slaap viel.

Je werd wakker van iets dat in je gezicht kriebelde. Je opende vaag je ogen, het licht dat door het raam scheen deed pijn. Oh, dus zo voelt een kater, fyn -_-‘. Je zag Tom voor je liggen, en kuste hem. Je zag dat je geen bh aan had… Ineens voelde je dat er iets op je lag, je keek om en zag Bill, zyn haar kriebelde je nog steeds. Je keek naar boven, en zag daar Gustav liggen, jullie waren helemaal naar beneden geschoven, byna by het voeteneind, en Gustav lag ineengekropen by de kussens. Je voelde dat je iets vergat. Je bewoog een beetje, en voelde een warm lichaam tegen je rug. Je keek om, en je gezicht was nog maar 2 centimeter verwijderd van die van Georg. Je schrok en gilde keihard! Georg opende verschrikt zyn ogen en pleurde van het bed. De rest werd ook langzaam wakker. Bill? Hm? Kun je ff van me af gaan? Even keek hy je raar aan, maar besefte toen dat hy op jou lag. Oh.. ik ehh.. srry! Hy kleurde knalrood. Hy stond op en greep naar zyn hoofd. Hy wankelde een beetje, en ging weer terug zitten op het bed. Auw, koppijn! Gustav werd ook wakker, en kroop rechtop. Georg was inmiddels ook opgestaan, en ging weer op het bed zitten. Zyn we allemaal weer een beetje wakker? Zei je ietwat kwaad. Tom wilde ook opstaan, maar je drukte hem tegen je aan. Kunnen jullie dan ff opsodemieteren! Ze keken je vaag aan, maar werden wakker (en knalrood) toen ze zagen dat je topless was.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (20)

  • Rewind

    (Y)(Y)

    1 decennium geleden
  • MEVROUWMECKI

    GUSTAV IS DE DROOGKLOOT !
    WAAAAAAAAAAAH, IK VIEL HAAST VAN MIJN STOEL TOEN IK DAT LAS :')

    1 decennium geleden
  • Butterflies

    echt super quizze!!!!

    1 decennium geleden
  • Kryptonite

    dees is gwn zo een mooi verhaal .
    windows media player sta ier open ..
    speelt triestige liedjes af op de juiste momenten en happy liedjes op de juiste momenten ..
    ik heb lijk al vandaag 15 quizlets namekaar gedaan .
    allemaal van jou .
    Tom lover from te future is gwn zo spannend .
    en zo triestig en happy en zo mooi geschreven .
    je hebt echt talent .
    je moet een boek schrijven :p .
    wedden da j echt veel geld gaat verdienen .
    ik ga dan vast en zeker je boek kopen . :p

    x . (dees was nu eens een lange reactie :p )

    1 decennium geleden
  • Mups

    Daar staat dus Miitjuhh, maar dat betekend GEEN mietje hoor XD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen