Ben vandaag naar de kapper geweest; dat wijf heeft gwn me hele haar verneukt! T ziet er egt nie tuit ik ben over 1 1/2 week jarig wil dat mooi haar maar dat zit er egt niet in o_0 tering man t ziet er egt niet uit...

Je glimlacht. Nou ik heb het een beetje koud. Hy bekykt je, je hebt aleen je hipster aan. Ineens rent hy naar boven, met een shirt van hem in zyn handen.Je doet het aan, het is wit met een print erop. Je kon wel zien waarom hy wit had gekozen, de vorm van je borsten was goed te zien. Staat je goed! Tom knikte goedkeurend. Snel voelde je armen om het shirt, en een tong in je mond. Hy liet zich op zyn rug vallen op de bank, en trok jou mee. Je liet je tong alle hoeken van zyn mond proeven, vaak likte je over zyn piercing. Ineens hoorde je een verschrikte stem zeggen: wat zyn jullie nou aan het doen?!

Ghehe lol dat iedereen dagt dat het mama Kaulitz was maar die was het dus niet :P

Tom[pov] Verschrikt keek je op. Daar stonden Bill, met de sleutel wat het huis nog in zyn hand, Gustav en Georg. Je keek op naar haar; in jouw shirt! Haar hoofd was knalrood en ongemakkelyk lag ze op je. Je realiseerde je dat jy ook maar alleen je boxer had. Met horten en stoten wist je de zin: Wat doen jullie hier?! Eruit te persen. Bill wees naar de klok. Het is kwart over 4! Georg barste in lachen uit, en trok de rest mee naar de keuken, zodat jullie naar boven konden om je om te kleden. In je kamer nam je het shirt van haar over, net toen je je broek vastmaakte voelde je haar armen om je buik. Je draaide je om en zag dat ze niet eens de moeite had genomen zich om te kleden. Verlekkerd staarde je naar haar tieten. Ineens voelde je lippen je achteruit duwen. Even kuste je terug. Ne-nee! Ze wachten beneden op ons! Ze keek je sexy aan en beet op haar lip. Dan kunnen ze toch wel nog wat langer wachten? Je voelden handen die je naar haar tieten begeleiden. Ineens hoorde je: Komen jullie nog!! Je trok je armen terug, ze keek je hartverscheurend aan. God wat wilde je die meid graag. Je gaf haar een kus en liep naar beneden. Georg: Zo Tom! Wat hebben jullie allemaal gedaan?! De rest barst in lachen uit. Je voelt je knalrood worden. Dat gaat jou nix aan! De jongens lachten nog harder.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (18)

  • Princes

    SNEL VERDER !!


    echt supper mooi !

    xkusje.(K)

    1 decennium geleden
  • LiebMich

    moooi!

    1 decennium geleden
  • LiebMich

    moooi!

    1 decennium geleden
  • Mups

    vind je verhaal zo utrageweldig :D Daarom mag jij kiezen wat mijn volgende quizletdeel word :D (behalve: GraffGirl, Tom??? en Love Bill of toch Tom)

    1 decennium geleden
  • Mups

    Whaha, ze vinden mijn idee goed ^^ *trots**trots*

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen