Ghehe lekker weekend ^^

Eigen schuld! Zei je lachend. Moet je maar niet zo sexy zyn! Je drukte kusjes in haar nek, ze sloeg haar hoofd naar achteren op je schouder, als teken dat ze genoot. Je sloeg je armen om haar middel, en trok haar shirt langzaam omhoog. Je hoorde haar nu al kreunen. BONK! BONK! BONK! Hé waarom is de deur op slot?!

Geschrokken keek je om. Je rende naar de deur, en keek nog snel of haar truitje naar beneden was. Je haalde de deur van het slot en zag Bill de woonkamer binnenstappen. Voordat hy een gênante opmerking kon maken trok je haar mee naar boven. Je deed je kamerdeur open, maar ze trok je terug. Simone wordt dan wakker! Shit! Shit! Shit! Je wilde haar! Nu! Waarom was dat zo moeilyk?! Optie… Je ogen gleden door de gang en bleven op een bepaalde deur hangen… Je tilde haar op, en voelde haar warme lichaam tegen je aan. Je opende de deur, en zette haar neer op de koude badkamertegels. Je opende de kraan, en liet hat bad vollopen. Je deed de wcbril omlaag, en ging erop zitten, ze kwam snel achter je aan. Ze kwam op je schoot zitten met haar gezicht naar jou toe, haar kruis dicht tegen de jouwe aan. Smachtend keek je toe hoe ze langzaam en op een supersexy manier shirt over haar hoofd heen haalde, en haar bh volgde. Mooie handen grepen onder je t-shirt, en toen kon je je echt niet meer inhouden. Je kuste haar innig en lief, maar je handen zaten al aan haar broeksknoop.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (25)

  • CxLovesxTom

    lief !!!

    1 decennium geleden
  • MelissaCore

    ikzit nu doorte denken bij het stuk dat ze in bed liggen xD

    1 decennium geleden
  • MelissaCore

    ikzit nu doorte denken bij het stuk dat ze in bed liggen xD

    1 decennium geleden
  • ZahraTH

    Mooiii ! x33

    1 decennium geleden
  • VampireMouse

    whaha melig !! XD jij geeft dat nummer en by my op me mediaplayer was hy net gestart met spelen xD dat vond k ff leuk om te vertellen k ga nu snel verder wan ze zijn uber:D

    XXlo0n

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen