Mensen denk om 18:24 aan me dan ben ik 14!^^

Random [pov] Hé, wakker worden! Bill tikte tegen de slaapzak van Tom.Hij zat helemaal erin gedoken, alleen de puntjes van zijn dreads waren te zien. Bill slaat de slaapzak een stukje naar onderen, en ontdekt een tweede kopje. Verbaasd kijkt hij Gustav en Georg aan. Langzaam haalt hij de deken van ze af, ze liggen helemaal in elkaar verstrengeld, met geen woorden valt te beschrijven hoe ongelofelijk schattig dit is.

Jezelf. WTF? wie deed het licht en de airco aan. Chagerijnig kijk je de dader aan. Bill, sukkel! Ik wil slapen. Snel trek je de dekens weer over je hoofd heen. Het word weer donker en weer warm. Ineens voel je Tom tegen je aan. Zijn warme lichaam, hmmm lekker; een privé kacheltje ^^. Warme handen vinden hun weg over je buik, hmmm ja zo kreeg je het wel warm. Lippen werden in je nek gezet... Je duwt je rug nog dichter tegen zijn blote buik, zijn armen pakken je vast. Grote sterke armen die je tegen alles beschermen en zullen vasthouden wanneer-AARGGH!!! Armen die Bill straks gaan slaan als hij nou niet snel opdondert en mij laat slapen!! Bill, laat me slapen! Ik ben moe! Kwaad trek je de dekens over je hoofd. Je moet opstaan! Hoor je Bill roepen. Ik moet helemaal nix! Roep je bits terug. Je draait je om en begraaft je gezicht in Toms borst. Tom! Opstaan! We gaan zo eten! Je voelt Tom onder je bewegen. Tom, als je gaat doe ik je wat. Je voelt ineens een liefelijke arm om je heen. Mwuahaha ik sta boven Bill; handig!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (19)

  • Boyiloveyou

    Whaahah, ik ga hier echt strijk!
    Kzie da al gebeuren, Tom zwaait me zn Koppiej(H)
    en inees almaal vlechtjes in zn Haar
    Whahahaah xD
    Xx(K)

    1 decennium geleden
  • ICEaddiction

    Volgende! Hij is toppie!
    Donna(K)(flower)

    1 decennium geleden
  • XBillFuckerX

    (lol)(lol)(lol)(lol)zow cute volgendeeeeee

    1 decennium geleden
  • THExFAME

    volgende!!!!!!!!!!!!!!
    plz!!!!

    xxx.

    1 decennium geleden
  • CookieBitch

    volgende

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen