Gustav en Georg waren ook op het bed geklommen, en omhelsden je, net als Tom en Bill. Even verscheen er een klein glimlachje op je gezicht. Jongens, jullie zijn zo lief. Ze kwamen van je af en keken je allemaal aan. Je schoot even in de lach van al hun gezichten. Kijk, ze kan alweer lachen… zegt Georg grijnzend. Je voelt een warme hand op de jouwe, en je kijkt naar Tom. Hij lacht en jij lacht terug. Zo zou het leven moeten zijn. Één grote glimlach. Alleen maar blijdschap en vreugde. Waarom was het dat dan niet?

Mensen deze quizlet is nogal speciaal; deze is sponsered by Muppy007!

Ik ben zelf nogal fan van haar verhalen en zij heeft me een idee gestuurd voor mijn serie! Dit heb ik in het verhaal verwerkt. Wel zelf geschreven hoowr het lied dat er in voorkomt is ook van mij(zelfs Yentl kan niet zulke vergaarde songteksten maken, waar ik btw nix mee bedoel hoor mupske :P)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (21)

  • CxLovesxTom

    whaaahhaaaa meligheid overheerst in de quiz !!!
    Ich danse durch den bloemenvelden... hoe kom je erop !!! geweldig!!!

    greetzzzzz

    1 decennium geleden
  • MelissaCore

    ich danse durch den bloemenvelden <<< WUAHAHAHAHAHAHAA mijn moederkwamkijken of het wel goed metme ging xD!

    1 decennium geleden
  • xXMoonXx

    'ich danse durch den bloemenvelden ofzo' wahahaahaa bij die zin lach ik egt plat
    ' Shit, Scheiße, schijt, poep en kak dit gaat niet goed '
    hier dus ook XD

    hoezo we zijn een droog vandaag? (A)

    1 decennium geleden
  • Mups

    WHAAAAAA, IK VOEL ME ZO TROOOOOOTS!!!!!!
    DANKJE-DANKJE-DANKJE-DANKJE-DANKJE-DANKJE!!!!!!!!!!!!!!

    JE BENT ZO LIEEEEFF!!! DAT JE HET ER ECHT IN HEBT GEDAAN!!!!

    *HUGGT DENISE*
    (K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)

    1 decennium geleden
  • cieXlilly

    MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen