Je ging rechtop zitten en staarde Georg aan. Hij haalde een wenkbrouw op. Hahaha-zie je nu heb je me ook laten lachen. Het was echt zo’n fake-leuk lachje en je zei dat laatste er ook nog eens heel droog achterna. Natuurlijk schoot Bill weer helemaal in de lach en volgden de rest van de boys, waardoor je weer tijd had om lieve in dingen in Toms oor te fluisteren-soms was je gwn zó slim…

WTF?! Verstijfd stond je voor de tatoo-shop. Jij zei dat je het wilde… knipoogde Georg. Ja maar…. Ik… Je keek hem bang aan, terwijl hij een grote grijns niet kon onderdrukken. Óoh soms kon hij zó gemeen zijn! Haha leuk hoor! Je wilde verder lopen, maar Tom pakte je hand. Kom je nog? Vroeg Gustav terwijl hij de deur voor je open hield. WTF waarom was iedereen tegen mij?! Je keek naar een zwaar gepierced en tattoo-ed meisje dat achter de balie zat. Dag, zij wil een navelpiercing laten zetten… Georg hou je bek nou dicht >.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (20)

  • Tiffish

    whaaahaaa XD ik zou me ok dood lache om tom gezicht als die dat te hore zou krijge XD
    xx

    1 decennium geleden
  • MelissaCore

    OMGOMGOMG
    DAT FILMPJE..IK HEB NOGNOOIT ZO HARD GELACHWN

    1 decennium geleden
  • Mrloes

    volgende!!!:D:D:D:D:D:D

    1 decennium geleden
  • VampireLove

    Leukkk !!! :)
    En ik hb je ook genomineerd :D
    (flower)

    xxx(H)

    1 decennium geleden
  • MissTom

    maak je snel de volgende??
    ik vind hem zo leuk!!!
    en kheb je genomineerd(K)

    xx+10

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen