Ik wil iedereen bedanken die mij heeft genomineerd en op mij heeft gestemt... ik ben egt zo fokking blij ^^

Tom je gaat kappen of ik slaap beneden! Tom trok zn liefste gezichtje. Ik ben al braaf. Ai ai ai de Kaulitz-oogjes >.< niet te weerstaan!. Je klom weer in bed en lag zo dicht mogelijk tegen hem aan. Je voelde een klein kusje op je voorhoofd. Zo ben je lief! Zei je liefkozend terwijl je over zijn wang streelde. Weet ik toch… fluisterde hij terug.

Je werd wakker van een tong die je in je mond voelde. Tom-grmbl wat doew ju? (hij ging gwn rustig door terwijl jij probeerde te praten x’D) Even stopte hij en keek je aan. Je hebt geen idee hoe sexy je net lag… Meteen tongde hij je weer. Tom je bent echt onverbeterlijk… dacht je. Je tongde even terug maar rekte je toen uit. Tjeeses Tom er zijn leukere manieren om wakker gemaakt te worden… Tom trok een wenkbrouw op. Zoals…? Nou…. Zei je plagerig. Verras me! Oké ga dan slapen. Je sloot glimlachend je ogen. Ineens voelde je hoe Tom je hipster naar beneden trok… Hé Tom! Doe niet! Hij keek verbaasd op. Wat doe ik nou weer fout.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (25)

  • xHeadphone

    ghehehe, zo droog XD, hersenverlamming n_n

    1 decennium geleden
  • Mups

    XD hersenverlamming XD

    1 decennium geleden
  • Mups

    dat romantische muziekje heb je van mij!!! XD
    Dat had ik ook bij Love Bill of toch tom XD op deze manier dan he:

    *zacht romantisch muziekje*
    (...)
    *romantishce muziekje zwelt aan*
    (...)
    *romantische muziekje gaat langzaam uit*

    XD

    1 decennium geleden
  • Mups

    WTF!!!?!?!?!?!?! IEMAND ANDERS HEEFT OOK OP MIJN NAAM GEKLIKT!!! O.O

    1 decennium geleden
  • Mups

    graag gedaan ^^

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen