Ik ben zo fokking vrolijk!

TLFTF *1* is meer dan 800 keer gemaakt

Ik ben genomineerd bij de beste 10 van:
-Beste FanFiction Algemeen
-Beste FanFiction Tokio Hotel
-Beste Quizlet Algemeen
-Beste Quizlet Tokio Hotel
-Mooiste profiel.

Ik zat echt zo voor de computer: o_0 AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH en toen ging ik door de kamer springen... je kent me...

Nope, niemand weet het behalve wij drie.. …en dat wil ik graag zo houden! Maakte ze je zin af, terwijl ze Bill scherp aankeek. Ben al stil… ben al stil… Lachte hij. Ineens keek Bill weer naar jou. En? Was ze goed? Hé getverdemme! Ze stond op en liep de kamer uit. Ja hallo jongens ik zit er nog bij willen jullie dat ik hersenverlamming oploop ofzo?!

Lachend plofte Bill naast je neer. Fijn dat alles eindelijk goed gaat… Je knikte. Altijd gaat er wat mis als het eindelijk weer eens goed gaat. Ineens sprong Bill op, en begon tussen haar spullen te neuzen. Hé Bill wat doe je? Vroeg je verbaasd. Gevonden! Riep hij triomfantelijk. Kijk… hij gaf je een stapel blaadjes aan. Hé ze heeft een nieuwe geschreven. Je keek op het blaadje waar: Love Syndrome op geschreeven stond, het was inderdaad haar handschrift. Snel las je het door. Gaat het over mij? Vroeg je verbluft. Bill knikte. Kijk deze had ze geschreven toen we in Spanje waren… toen jullie ruzie hadden. Hij geeft je een blaadje aan waar Don’t You Know op staat (TLFTF *47*). En deze… hij gaf je nog een blaadje aan, waar For You… op stond. (TLFTF *55*) Je las het door, en keek Bill ongelovig aan. Heeft ze dit écht geschreven?

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (15)

  • Kryptonite

    This is So Perfect . !
    X

    1 decennium geleden
  • Tiffish

    Een opblaaspop? Gustav schudde zijn hoofd. Ik heb met Georg!
    whaaahaahaaa k lach me dood hier ! x')
    xx

    1 decennium geleden
  • Mups

    XD die aardappelschil aan 't einde XD *LOL DENISE!!!*

    1 decennium geleden
  • Mups

    '' Dit was echt een van de romantischte momenten van jou en haar die je ooit had gehad… De jongens achter je zaten allemaal kotsgeluiden te maken. ''

    zo lijkt het net alsof die kotsgeluiden romantisch zijn XD *L-O-L*

    1 decennium geleden
  • VampireLove

    Ik bn blij dat jij blij ben :D
    (flower)

    xxx(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen