Je glimlachte en plofte naar haar op bed.Je voelde een warme hand op je wang, en je keek op. Haar hoofd kwam dichterbij, en haar ogen sloten zich, maar net voordat jullie lippen elkaar raken, riep Simone: eten! Snel druk je een kus op haar mond en trekt dan een broek aan-je wil niet nog een aardappelschil naar je hoofd.

Simone deelt de toetjes uit, en je kijkt haar grijnzend aan. Zij had de boodschap al begrepen en pakte een aarbei op. Je hapte hem uit haar vingers, natuurlijk extra met je lippen over haar vingertopjes heen! Met volle mond geef je haar een kusje. Néé hé! Gáán ze weer! Roept Bill dramatisch. Ja hallo het zijn aardbeien wat denk je dan! Wat is er dan zo speciaal aan aardbeien? Vraagt Gustav. Je kijkt haar even aan, ze grijnst. Gehimpje! Zeggen jullie allebei tegelijk. Jij pakt er ook een, en laat haar happen, ze zuigt extra op je vingers als je m opeet. Ooooee! Wordt er gejoeld. Bill: oke wij gaan dus veel geluiden horen uit Toms kamer vanavond (cool). Echt niet! Roept ze. Want ik-grmblgfr… Je slaat snel je hand voor haar mond. Denk eraan hea… zeg je waarschuwend. Ze knikt en lacht. Tóhóm laat haar nou! Roept Bill. Bill wat zeik je nou jij weet het allang! Bill kijkt je dom aan. Óóów! Zegt hij op een lompe toon. Zo hé hé het dubbeltje valt -_-‘.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (16)

  • Mups

    LIEBE DEINE QUIZZEN!!! [ofzo]

    *afgezaagd wilhelmus-melodietje*

    1 decennium geleden
  • Mups

    TOMxMYGOD 4 president! *zwaait met vlaggetje* vote for TOMxMYGOD! *afgezaagd muziekje*

    XD hóé MELIG XD

    1 decennium geleden
  • Mups

    whaha, de evil aarbei XD

    RUN FOR YOUR LIFE!!!

    1 decennium geleden
  • ICEaddiction

    Snel verder!!!!
    Ik heb je genomineerd(H)

    Kusjes Donna.. :flower:

    1 decennium geleden
  • Disappointed

    snel verdeeeeeeeeeeeer

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen