Deze quizlet is natuurlijk pure reclame!

Bij Beste Fanfistion Algemeen ben ik 2 keer genomineer (TLFTF *78* en *79*) stem aub allemaal op 79 dan heb ik meer kans dat dat de stemmen verdeelt zijn :P).

Bij Beste FanFiction Tokio Hotel is TLFTF *78* genomineerd.

Bij Beste Quizlet Algemeen is TLFTF *78* genomineerd.

Bij Beste Quizlet Tokio Hotel is TLFTF *78** genomineerd

En ik ben bij Mooiste Profiel genomineerd!!


En toen vond mijn moeder het raar toen ik als een gek door de kamer ging springen -_-'

Het water stroomde van haar lichaam af, en je zag een glinsterend stukje metaal dat haar buik sierde… Ineens zag je dat ze naar je aan het kijken was, en rood draaide je je hoofd weg. Je verstarde bij het geluid van iemand die de trap op kwam…

Bill [pov] Tom? Je deed aarzelend de deur open. Tom is alles goed? Hij bromde dat je weg moest gaan. Tom je moet het echt goedmaken, ik weet zeker dat ze het niet zonder reden heeft gedaan! Even was het stil. Je weet zelf ook best wel dat je niet zonder haar kan, Tom… Je wierp nog een laatste blik op het bed, maar sloot toen de deur.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (16)

  • Tiffish

    zooohw wat kan jij mooi schrijvn ! :O en niet normaal heel mooi !
    xx

    1 decennium geleden
  • hatethefake

    WHAAAH kheb een nagel gebroke:(:(
    kwas te hyper:(

    1 decennium geleden
  • VampireLove

    Aaaaahg dat laatse stukje vondt ik ZOOOOOO lief.(flower)

    xxx(H)

    1 decennium geleden
  • Disappointed

    verdeeeeer:D

    1 decennium geleden
  • DuimeTeen

    Bitte Weiter!!! :D

    X Jennii X (doeg)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen