En je fluisterde de woorden, die je jezelf had voorgenomen nooit meer tegen haar te zeggen, bang dat ze te pijnlijk waren. Maar je moest toegeven aan de gevoelens die zij in je los maakte, je fluisterde ze vol passie en elk greintje liefde in je lijf.

Ik hou van je.


De zon kriebelde in je gezicht, gapend opende je je ogen. In je armen lag ze. Geen pijn. Geen verdriet. De wallen onder haar ogen waren weg. Haar ogen straalden weer. Haar mond lachte weer. Haar handen hielden de jouwe vast. Weet je Tom… fluisterde ze. Ik heb al heel wat meegemaakt… Zacht uitgedrukt… dacht je. Zij had alle ellende van 3 mensenlevens over zichzelf heengegoten gekregen en ze was nog niet eens volwassen… Maar… vervolgde ze. Ik ben niet ongelukig. Want jij was er altijd voor me als ik je nodig had… Ze begroef haar gezicht in je borst. Een warm gevoel verspreide over je lichaam, en overmande je hart. Je legde je hoofd tegen de hare aan. Tom… fluisterde ze. Beloof me dat je nooit meer weg gaat… Je gaf een kusje op haar voorhoofd. Nadat je had gezien wat er dan zou gebeuren, zou je dat inderdaad nooit meer doen…

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (18)

  • Tiffish

    die twee randdebielen ? XD sommige dingen kan je zoooo grappig .. verwoorde O_o najah, zeggen dan :P XD
    xx

    1 decennium geleden
  • CookieBitch

    i'm back spr echt volgende plz.0..

    1 decennium geleden
  • Disappointed

    geweldiiiig snel verder plzzz

    1 decennium geleden
  • Mups

    WHAAA, IKKE LIEFT DEIN QUIZJEEESS!!!


    ps. je bent op je profiel vergeten te vermeldn dat hij nu 85 delen heeft ;)

    1 decennium geleden
  • Klungelsmurf

    whaaa suppprrr.!!! plzz snel verder.!!

    xxx(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen