Ik ga samen met Liz weer een nieuwe quizlet maken, ^^ dit keer op mijn account (zie voor onze 1e quizlet haar account: LJx bij ~~!Back up, Blowww me bitcheszz!~~) Onze nieuwe heet: The cruel smell of revenge en zou snel na deze TLFTF online moeten staan ^^

Oke nu snap ik er dus hélémaal niets meer van! Ga gewoon slapen! Bromde je. Bill stapte in bed. Tom hebben jullie ruzie? Nee. Antwoorde je. Waarom lig je hier dan? Omdat ik weet dat als ik daar lig ik iets fout doe ja! Riep je nijdig terug. Bill zuchte en ging liggen. Het was niet je bedoeling zo naar hem uit te vallen, maar nu had je even haat aan alles. Bijna alles, op één persoon na.

Jezelf. WTF had Tom nou gedaan? Waar sloeg dat op? Je sprong uit bed en liep naar Bills kamer. Aan Bills ademhaling te horen sliep hij, en je knielde voor het matras op de grond. Tom had zijn arm uitgestoken, op de plaats waar jij hoorde te liggen. Zie je, hij miste je wel! Je kroop onder zijn arm door en onder de dekens. Je liet je hoofd rusten tegen zijn borst, en pakte zijn hand vast. Zo makkelijk kom je niet van me af Tom.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (28)

  • Mups

    Hier de beloofde MEGA-REACTIE!!! ^^

    [langer dan de quiz zelfs!!!]

    Jezelf. WTF had Tom nou gedaan? Waar sloeg dat op? Je sprong uit bed en liep naar Bills kamer. Aan Bills ademhaling te horen sliep hij, en je knielde voor het matras op de grond. Tom had zijn arm uitgestoken, op de plaats waar jij hoorde te liggen. Zie je, hij miste je wel! Je kroop onder zijn arm door en onder de dekens. Je liet je hoofd rusten tegen zijn borst, en pakte zijn hand vast. Zo makkelijk kom je niet van me af Tom.
    LIEEFFF ^^
    Tom [pov] Gapend werd je wakker. Je had goed geslapen, ookal was je alleen, dat verbaasde je nogal. Je opende je ogen en keek uit op een prachtig gezichtje dat naast je sliep. Geen wonder dat je zo goed had geslapen! Je kroop nog iets dichter tegen haar aan, een warmte overspoelde je hart. Daarom hield je van haar.
    Ooaaahhh... Hoe snoezig ^^
    Jezelf. Je werd wakker van lippen die de jouwe raakten. Meteen zoende je hevig terug en klom bovenop hem. Hmmm… Tom ik heb je zo gemist… fluisterde je. Je handen gleden van zijn dreads naar zijn gezicht, van zijn borst naar zijn buik, van zijn rug tot het randje van zijn boxer…
    Go No-Name! Go No-Name!!!
    Ineens haalde Tom zijn lippen weg, en opende je je ogen. Bill slaapt nog.. fluisterde hij.
    Spelbrekenr -.-
    Je keek even op naar Bill, en stond op. Bij de deur keek je even achterom. Tom, kom je nog?
    Wedden... Dat laat ‘ie zich geen 2x zeggen XD
    Je zag Toms ogen even over je lichaam flitsen, voordat hij als een bezetene naar je toe kwam.
    Hoe wist ik ’t XD -.-
    Hij kuste je en zijn handen grepen naar je kont.
    *Subtiliteit heerst*
    Je moest een gicheltje onderdrukken toen hij je optilde, en je je benen om zijn heupen sloeg. Hij kuste passioneel je nek, en liet je zacht neerkomen op jullie eigen vertrouwde bed.
    Whoewoe... [MEER DAN VERTROUWD, zul je bedoelen XD]
    Je kreunde een beetje, en voelde hem groeien.
    Tomi goes 1 meter 81 ^^
    Je drukte je lippen weer op die van hem, en voelde je tong de zijne raken. Zijn handen gleden naar je hipster, die al snel uit ging.
    Lijkt melogisch... Gezien de ‘zoenpartner’ XD
    Tom ging met zijn benen tussen de jouwe liggen, en kuste hevig door. Langzaam liet je je handen van zijn nek naar onderen glijden, en deed je zijn boxer uit. Tom pakte een condoom uit het nachtkastje en deed hem om. Je grijnsde. Heb je die altijd op voorraad ofzo?
    Idd, XD, heeft hij een eigen Tom’s Condoom-winkeltje ofzo:P
    Hij grijnsde terug en ging weer tussen je benen liggen. Wel als er zo’n mooi meisje in mijn huis woont…
    Aaaaaaah... Hij gaat er al bij voorbaat van uit dat hij met een mooi meisje naar bed gaat XD
    Je voelde zijn tong de jouwe strelen, en hem langzaam bij je naar binnen komen. Het was heel anders dan de andere keren, het was heel langzaam, maar wel lekker. Oh Tom… kreunde je. Het leek alsof hij bij elke hartslag een keer in je stoote, en je kreunde toen hij over je G-spot ging. Hij hijgde maar liet zijn lippen niet van de jouwe wijken.
    Kissy-Kissy, someone’s in loooove... ^^ [dat heb ik dus van Avatar XD ‘k weet niet hoe ik er opeens op kom XD]

    Tom[pov] Je voelde haar week in je armen worden, ze vond het dus lekker. Je moest kreunen onderdrukken, en ze hijgde tijdens het tongen.
    Hoe krijg je dat voor elkaar? >.< Hijgen EN tongen tegelijkertijd XD
    Ineens hoorde je wat, en stopte je elke beweging. Simone’s deur ging open.
    Oops... XD
    Je verstijfde toen je haar voetstappen jouw kamer op voelde komen. Je kon nu niet van haar af gaan, dat zou ma zeker horen. Ga weg… ga weg… ga weg… smeekte je in gedachten.
    EN TOEN KWAM SUPERMAN BINNENVLIEGEN EN DIE ZEI: SIMONE, STOP, JIJ DWAAS!!! JE ZOON IS AAN HET NEUKEN!!! SPAAR HEM, EN GUN HEM ZIJN ZELFVERTROUWEN!!! XD
    De voetstappen stierven weg en opgelucht keek je haar weer aan. Ze likte over haar lippen, en bewoog haar heupen naar voren en naar achteren. Je grijnsde en versmolt je lippen weer met die van haar. Zachtjes begon je weer te stoten, en voelde je hoe je je hoogtepunt naderde. Zachtjes begon ze te kreunen, en toen hield je het echt niet meer. Je voelde hoe je klaarkwam, maar stoote nog door, tot je ook van haar een onderdrukte kreun hoorde. Je draaide je onder haar, en liet je uit haar komen.
    Whooeeeeeeee, Tomi in ACTIE XD
    Ze lag op je borst, en je voelde haar zwaar ademen. Je streelde wat haar uit haar gezicht. En ging met je hand over de ketting. Beloof me dat je die nooit uit doet…
    HOW SWEET!!! ^^
    Hoe erge ruzie we ook hebben,
    Laten we gewoon hopen op: GEEN RUZIE!!! XD
    beloof me dat je die altijd zal dragen… Ze knikte. Als jij dat ook doet. Je knikte terug. Want zolang je die blijft dragen, is er altijd een kans dat het weer goed komt.
    Da’s lief gezegd ^^
    Ze glimlachte. Ik kan nooit lang boos op je zijn. Je gaf een kusje op haar wang, en ze ging weer liggen op je borst. Ik hou van je… fluister je. Ze pakt je hand vast, en kijkt je lief aan. Ik hou ook van jou… Je streelt haar rug zachtjes, en voelt je oogleden zwaar worden. Hmm wat lag dit lekker… Je genoot van elke aanraking van haar, je genoot ervan als ze bij je was, je genoot gewoon van alles van haar. Je ogen vielen dicht, en je voelde je totaal gelukkig.
    IK VIND ‘M ZO MOOI!!!
    Denise, YOU-ARE-GREAAT!!!





    Mega-Reactie © Muppy007

    1 decennium geleden
  • Mups

    hint: HIJ WORDT LANGER DAN DE QUIZ ZELF!!! ^^

    1 decennium geleden
  • Mups

    Ik ben BTW aan het typen aan mijn mega-reactie die ik beloofd had (A)

    1 decennium geleden
  • Scarhead

    Verder!!
    X

    1 decennium geleden
  • Evangel


    GE-WEL-DIG!!!!!
    mooi!
    super!!!
    verder!!!!!!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen