WTF deel 90 alweer?! o_0 zo t gaat hard... over anderhalve week alweer deel 100...

Op weg naar het schuurtje had je een arm om haar heup geslagen, ze moest gewoon altijd heel dichtbij je zijn… Doe je best! Fluisterde ze, terwijl ze je een kus gaf. Ze ging op de oude bank zitten, en je pakte je gitaar, terwijl de rest zich ook klaarmaakte. Gustav telde af en je begon te spelen, Georg volgde en toen begon Bill te zingen. Je keek even op van je gitaar en zag haar zachtjes meezingen, je grijnsde en probeelde nóg beter te spelen.

Wow jullie waren écht goed! Vol bewondering keek ze je aan. Je knikte glimlach. Je veegde je hoofd af met het zweetbandje, en hijgde. Ahh man ik heb het heet! Ze gooide je een waterflesje toe, maar je voelde jezelf nog steeds letterlijk warmte uitstralen. Je trok je shirt uit. Ahh man dat is veel beter… Je zag haar grijnzend naar je borst kijken, en je knipoogde. Hé jongens dat hebben jullie al genoeg vanacht gedaan! Zeurde Bill. Georg en Gustav barsten in lachen uit. Bill…! Je keek hem waarschuwend aan. Bill lachte. Aah nee jongens ik maak maar een geintje… De 2 Gs (niet op zn Nederlands uitspreken grote kaaskop XP spreek uit op zn engels plz anders klinkt het egt te verneukt) stopten met lachen en dachten dat Bill maar wat zei. Gelukkig voor hem anders had je zijn dirty little secret ook mooi verklapt. OMG nee hé? Je keek haar verbaasd aan, en volgde haar blik. Het kwam met bakken naar beneden. Je trok snel je shirt aan. Kom, dan gaan we naar mijn huis, dat is dichterbij! Je knikte naar Georg en stond op om te rennen. NU! Je rende zo snel mogelijk, wat best lastig was met een XL-broek… Helemaal doorweekt kwamen jullie bij Georgs huis aan. Jullie sotnden in de gang uit te hijgen en uit te druipen, toen je blik op haar tieten viel. Shit. Ze had een wit shirt aan, en geen BH, u get what I mean?

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (15)

  • MEVROUWMECKI

    Madena heeft geen zin om dat filmpje te kijken, want ik ga dooooooooooooor.<3

    1 decennium geleden
  • Kryptonite

    *Jolien Heeft Heel erg De Slappe LAch. !* Hij is gwn zo grappig. En Zo Leuk en zo Prachtig En zo Fantastisch. ! XD

    1 decennium geleden
  • Mariinaa

    Super!

    By mij doet het filmpje het niet :|
    wil je mss de link sturen?
    Dankje (flower)
    Xxx(doeg)

    1 decennium geleden
  • VampireLove

    Whaaaaaa xD DAt filmpje is echt lollig.
    En je quiz natuurlijk ook.
    *maakt vreugde dansje* We zijn al bij
    90 !!!!!!
    (yeah)

    xxx(H)

    1 decennium geleden
  • Klungelsmurf

    whaaa supprr!!! snel volgende plzz:D

    xxx(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen