Was vergeten te vertellen dat de vorige mn 100ste quizlet was ^^

Jep jep dat was wel weer genoeg reclame terug naar het verhaal...

Je trok haar omhoog zodat haar hoofd in je hals lag, en je haar kon knuffelen. Dankje je bent lief… murmelde ze. Je voelde je ogen ook weer zwaar worden, en gaapte luid. Gesnapt.. fluisterde ze omdat ze zo moe was. Jij bent ook moe. Je glimlachte en gaf een kus op haar haren. Ga nou maar slapen jij…

Bill[pov] Stelltje luie donders, slapen tot 4 uur! Je liep naar boven, en ging Toms kamer binnen. Je zag een grote bobbel onder de dekens. Ineens ging er een pijnlijke gedachte door je hoofd. Ze hadden kleren aan? Toch? Je liep naar het bed en haalde de dekens een stukje omhoog. Dreads…. Hoofd… gezicht.. nog een hoofd… bandje van een hempje! Opgelucht schudde je ze wakker. Hé slaapkoppen de avond begint zo! Húh? Je keek in het slaperige gezicht van je broer. Bill kappe ik lig net zo lekker! Ze strekte zich uit en je zag dat ze bovenop Tom lag. Wat lief… ^^. Zorgzaam legde hij de dekens weer over haar heen. Soms herkende je je broer echt niet meer terug, maar wel op een goede manier. Hij sloeg zijn armen om haar rug, en legde zijn hoofd weer in het kussen. Hmmm.. nog 5 minuutjes… kreunde hij slaperig. Ze gleed van hem af, en ging naast hem liggen, hij draaide zich op zijn zij, en leunde met zijn hoofd tegen de hare. Dat Tom soms zo lief kon zijn… was dat mogelijk? Vast niet. Alleen bij haar.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (18)

  • Tomkitty

    Mwahaha leuk gedaan met dat plaatje:)
    Ik dacht ff wtf ben ik gek? XD

    1 decennium geleden
  • Kryptonite

    *Je eigen heerlijke zachte kussentjes.* Tom is Toch zo Een player. Maar dan wel een lieve player. (:

    1 decennium geleden
  • VampireLove

    Ik schrok me dood toen ik dat plaatje zag xD
    Hij gaf ineens een knip oog :P:P

    xxx(H)

    1 decennium geleden
  • Sims3

    zo schattig
    snel verder
    xxxx

    1 decennium geleden
  • Klungelsmurf

    whaaaa zo sgatttiigg!!! snel verder plzz!!

    xxx(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen