Moet morgen weer naar school -_-' echt mega geen zin in :( maar wel leuk om mn chickeyz weer te zien ^^

Je gaapte luid, en kwam naast haar liggen. Ze wilde op je komen liggen, maar jij had andere gedachten. Rustig, want ze sliep nog, draaide je haar terug op haar rug, en ging je op haar borst liggen, en sloeg een arm om haar middel. Je kon wel raden waarom ze altijd bij jou wilde liggen… Je kon haar hartslag horen, wat erg rustgevend was, maar boven alles had je nu een kussentje. Je eigen heerlijke zachte kussentjes.

Je werd langzaam wakker en gaapte luid. De zon scheen fel in je ogen en je begroef je hoofd nog eens in haar borst. Dit lag echt hemels. AUW! Verbaasd keek je op. Tom WTF doe je? Je glimlachte. Ook goeiemorgen! Ga es weg! Ze duwde je van haar af, en ging rechtop zitten. Moet ik nou blijven herhalen dat die dingen ook gevóél hebben? Sorry… zei je met een pruillip. Ze glimlachte en stak haar armen naar je uit. Kom eens hier! Je glimlacht terug en pakte haar heupen vast, en trok haar op je. Ze legde haar hoofd op je borst en sloot haar ogen. Hmmm… dit ligt lekker! Je zuchte. Ja dat weet ik ook wel daarom wil ook bij je liggen! Ze keek op. Als je voorzichtig doet vind ik het niet erg… Haar ogen twinkelden en meteen draaide je je op haar. Je sloot genietend je ogen, en voelde haar strelen over je rug. Je handen gleden over haar buik. Het was een tijdje stil, haar hand bewoog steeds ritmisch over je rug. Ik hou van je. De woorden waren eruit voordat je er erg in had. Maar ookal had je ze tegen kunnen houden, dat had je het toch niet gedaan, want ze waren oprecht. Langzaam kroop je naar boven, tot je op ooghoogte was. Ze keek je met stralende ogen aan. Je bent mooi… weet je dat…

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (18)

  • frietje9

    wrom heeft Georg zoveel lol op dat plaatje...ik heb hem alleen maar zien lachen en wrom weet ik nog steeds niet (na een jaar...alle filmpjes afstruinen:S)

    maar...je bent al verder gegaan, dus dat hoef ik niet meer te roepen:P

    1 decennium geleden
  • Kryptonite

    OMG! Zo erg . Na Alles wat er gebeurt is moet je by andreas. Ö
    ERG
    Maar Wel Super !

    1 decennium geleden
  • ICEaddiction

    Snelverder!!!!!

    1 decennium geleden
  • TomLover1

    Verdeeerrr !! ^^

    x

    1 decennium geleden
  • DonEdHardy

    WEEITTEERRRR

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen