zo saai op school... kolere wiskunde -_-'

Dump ons niet bij tante Anna! Piept hij. Mam lacht en schud haar hoofd. Na wat ze Tom heeft aangedaan doe ik dat echt niet meer! Jullie gaan naar Andreas! Je verstijfd. A-Andreas?! Je moeder knikt. Je kijkt Bill geschrokken aan. En ik? Je kijkt haar bezorgd aan. Zij wil natuurlijk ook niet naar Andreas. Jij mag gewoon mee! Verdrietig staart ze naar haar bord. Eh-mam, mogen we ook ergens anders naartoe? Vraagt Bill. Waarom zouden jullie ergens anders naartoe willen? Ma gaat zitten en begint aan de toast. Nee…niks… mompel je. Je wilt alles behalve het haar te vertellen. Zuchtend ga je zitten. Een week met de klootzak die bijna je vriendin had afgepakt. Dat overleefde je niet.

Hoi! Riep Andreas vrolijk terwijl hij opzij stapte, om jullie binnen te laten. Hij had niets meer overgehouden aan de hersenschudding, maar de wonden die hij bij jou had gemaakt branden nog steeds. De klootzak.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (22)

  • Agree

    GEWELDIG!!!


    hier neem ik dus een voorbeeld aan!!

    als je fan bent van harry potter zou je dan ook eens mijn reeks willen maken (het zijn wel nog maar drie delen)

    ps. ik heb ook nog korte quizlets over tom en bill

    1 decennium geleden
  • Mups

    weet ik XD
    als PC-nerd ben ik op de hoogte van dat soort shit XD
    maar moet ff ALT+F4-en ;)
    m'n moeder roept XD
    -XxX-

    1 decennium geleden
  • Jx3

    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • Pasiphae

    VERDER!!

    XxX

    1 decennium geleden
  • Klungelsmurf

    whaa zo mooii!!! snel volgende maken!!1

    xxx(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen