een beetje (véél) later dan anders maar dat komt ik dat ik het... zeg maar... *kuch kuch* vergeten was ^^ nou 1 X vergeten in 96 quizlets is niet zo erg, toch? ^^

Tom[pov] dit was zo romantisch. Haar handen streelden je wangen, en je ging er helemaal in op. Ineens voelde je een harde duw en knalden jullie hoofden tegen elkaar. Auw! Je keek verdwaasd op, en wreef over je pijnlijke voorhoofd. Bill stond voor je met en nijdig gezicht. Ik zei dus voor de 5e keer: ETEN! Hij draaide zich om om naar de tafel te lopen, maar kreeg een keiharde pets op zn achterhoofd. Hij was niet van jou. Verbaasd en verbijsterd keek je naar de persoon die de slag had uitgedeeld. Bill dat deed pijn ja! Nijdig wreef ze over haar hoofd. Je grijnsde en pakte haar handen. Je liep naar de tafel en ging zitten. Je at het eten zwijgend op, maar kon niet stoppen met glimlachen als je weer terug dacht aan het gezicht van Bill nadat hij was geslagen. Je keek opzij. Met haar viel niet te spotten.

De telefoon ging en Andreas moeder stond op. Ja met mij…. Ja?! WAT?! Ik kom er nú aan! Ze rende naar de deur en deed snel haar schoenen aan. Je keek verbaasd opzij. Zij haalde haar schouders op. Ze liep naar Andreas moeder en vroeg wat er was. Liefje ik moet nú weg. Ze hebben alles verprutst op mijn werk en nu moet ik het weer goed maken. Jij doet de afwas wel hé? Zonder op antwoord te wachten stormde ze de deur uit en hoorde je een paar seconden later een motor starten. Bill en Andreas ploften al op de bank. En alles goed schoonmaken hé? Lachden ze. Ze zuchte en begon alle borden bij elkaar te ruimen. Ohja… we hebben geen vaatwasmachine! Gichelde Andreas. Wát?! Ze keek geschokt toe hoe Andreas een teiltje pakte en die vulde met water.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (22)

  • Tiffish

    *onopvallend kuchje* nominaties... *kuch kuch* No-*kuch*-minaties ^^
    XD

    1 decennium geleden
  • Klungelsmurf

    whaa supprrrr!!!! snel volgende plzzz:D:D

    xxxx(H)

    1 decennium geleden
  • Evangel


    verrderrr!

    1 decennium geleden
  • EstellexTom

    wajow ik hou van jouw quiz!!!!!(L)

    1 decennium geleden
  • VampireLove

    Ikke gaat U weer Nomineren :D:D
    (yeah)(yeah)

    (flower)

    xxx(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen