GHEHE HET IS ME GELUKT! Best FanFiction Tokio Hotel Award! Dankje voor de stemmen :P

Ineens voelde je niets meer. Je voelde geen Tom. Geen bed. Geen kussen en geen laken. Je opende je ogen en zag dat je je bevond in een witte kamer. In een fractie van een seconden wilde je je bedekken, maar je had al een wit gewaad aan, gelukkig maar. Wat wil je? vroeg je gapend. De Stem gaf geen antwoord. Zeg nou maar wat je wil dat kan ik weer gaan slapen. De Stem zuchte. We hebben je nodig. Nu.

Je keek verbaasd op. We hebben je eerder nodig dan gedacht. Vervolgde de Stem. Onze troepen houden het nog wel, maar mijn Ziener heeft voorspeld dat over enkele maanden onze linies zullen doorbreken. Je luisterde aandachtig. Als het pas over maanden is, wat moet ik dan? Je hebt training nodig. Zei de Stem kortaf. Oké laat me mijn spullen pakken en-die heb je niet nodig. Onderbrak de Stem je. Je zult niet terug keren totdat deze oorlog is beëindigd. Het gaf je de rillingen dat hij niet zei: als we deze oorlog gewonnen hebben. Was hij er niet zeker van dat ze zouden overwinnen? E-en Tom dan? Vroeg je stamelend. Je zult hem voorlopig niet meer zien.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (15)

  • Mups

    WAUW, maar wel kort hoor :'(
    GEFELICITEERD BTW :D

    1 decennium geleden
  • Boulevard

    snel verder

    laura

    1 decennium geleden
  • Jannootie

    whieeeeeee verder

    kus jannù

    1 decennium geleden
  • Disappointed

    verdeeeer

    1 decennium geleden
  • TOMSDICK

    Whaaaaaa supper snel evrder bitte!! Char.<3333333333333333333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen