Hoi allemaal! ^^ ik weet niet echt of jullie dit bovennatuurlijke gedoe leuk vinden, daarom duurt het ook niet zo lang. Als je het dus niet leuk vind stuur je maar een berichtje, dat geef ik wel een PB als het afgelopen is ^^


Je kracht werkt op de 5 elementen. Op zich maakt dit voor jou niet uit, maar zo kun je het makkelijker trainen. Het zijn zeg maar 5 stadia die je moet afleggen om gevechtsklaar te kunnen zijn. Ze nipte van haar onbekende drankje en keek je weer aan. Om alles onder controle te krijgen moet je voor elk een maand trainen. EEN MAAND?! Tot zo ver evil guy verslaan en wegwezen… Je slikte. Nog steeds heb je niet gezegd tegen wie we vechten… Ze ontweek je blik. Je zult het weten, maar niet nu. Ze stond op en liep naar buiten, je volgde haar op de voet. Aiere keek je scherp aan en zei: de training begint…

We beginnen met je kracht op te roepen. Het is een soort trance waarin je verkeert, maar wel helder in kan denken. Je knikte begrijpend. Ze sloot haar ogen, en ademde diep in. De vleugels leken zich terug te trekken in haar rug. Toen ze weer opkeek waren haal felblauwe ogen verdwenen. Ze waren nu mosgroen. Maar… hoe…?! Ze keek je glimlachend aan. Lucht is het laagste element. Je leert vliegen, maar als je verder bent kun je dat zonder vleugels. Je leert het element beheersen met je handen, maar later zul je dat met je gedachten kunnen. Je keek haar vaag aan. Als het zo nutteloos was, waarom moest je het dan leren? Maar het is een basis die je nodig hebt, zei ze op scherpe toon. Je moet leren je daden onder controle te hebben. Zoals je kunt zien veranderden bij mij mijn ogen en mijn vleugels, ik heb geen idee wat er bij jou nog meer zal veranderen. Wat is er dan zo speciaal aan mij? Vroeg je verward. Aiere keek je aan alsof je net iets heel stoms had gezegd, waarschijnlijk had je dat ook.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (21)

  • Agree

    zo mooi ik moet bijna huilen



    (en wees gerust ik huil bijna nooit)



    (Y)(huil)(Y)(huil)(Y)(huil)(Y)(huil)(Y)(huil)(Y)(huil)(Y)(huil)(Y)(huil)(Y)(huil)(Y)(huil)(Y)(huil)

    1 decennium geleden
  • CookieBitch

    volgende
    mijne traantjes zijn op :'(
    zo erg :'( :'( :'(

    1 decennium geleden
  • MissTom

    next next next!!

    xx

    1 decennium geleden
  • LIEBEXDICH

    BTW komt er snel weer een nieuwe?!

    1 decennium geleden
  • LIEBEXDICH

    wauw!
    Ik vind het zooo mooii:D
    Echt super!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen