Voor de mensen die het niet zo op dit bovennatuurlijk hebben; zonder deze duurt dat nog maar 2/3 quizlets...dan laat ik der gewoon doodgaan en is de serie afgelopen...

neeh geintje XD

Ja mense de droogkloot has returned, so prepare for some very debiele humor X')

NB: ik heb bij deel 103 9 bladzijden aan reacties, das erg fijn! ^^ o.a. omdat dat mede komt omdat Linetjuh en Muppy er gewoon gezellig een chatbox van hebben gemaakt laat ik maar even achterwege XD


Het brak je hart hem zo te zien. Langzaam draaide hij zich weer naar het plafond. Je liep met gebogen hoofd de kamer uit. Dit kon niet. Dit was niet echt. Het was allemaal een boze droom, straks werd je wakker en was Tom Tom weer. De Tom die je broer was, de Tom waarmee je altijd kon praten, de Tom die begreep wat je bedoelde ookal had je niets gezegd. De gelukkige Tom.

Jezelf. Concentreer je! beval Tierra. Ik.. doe mijn.. best.. hijgde je met je kaken op elkaar. Je zette nog meer energie in, maar het lukte niet. Uitgeput liet je jezelf in het gras neerkomen. Je gaat vooruit! Zei Tierra goekeurend, toen ze naar het kiempje in de grond keek. Je veegde het zweet van je voorhoofd af, en knikte. Probeer het nog één keer en dan zijn we klaar voor vandaag. Je knikte nogmaals, en ging weer op je knieën zitten. Je concentreeerde je, en een windvlaag stak op. Je voelde de ketting tegen je borst stoten, en dacht aan Tom. Je miste hem zo verschrikkelijk erg. Het leven was een hel zonder hem. Zonder dat je moest leren vechten. Zonder de uitputtende trainingen. Zonder een oorlog die gevochten moest worden. Was het al erg genoeg dat je hem zo lang moest missen. Je herinnerde je dat je een opdracht had, en zuchte. Zeker weer niet gelukt. Moedeloos opende je ogen, en keek uit over een groot veld van bloemen, allemaal verschillende soorten en kleuren, ze roken heerlijk en verspreiden een aroma over de hele valei. Verbaasd keek je op naar Tierra. Ze glimlachte. Nu ben je eindelijk klaar voor de volgende stap…

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (56)

  • Mups

    XD ik ook :P

    1 decennium geleden
  • Evangel


    srry ik ws ff aant lezen... xD

    1 decennium geleden
  • Mups

    Eeeeehhhmm..... *denkt*

    GEEN IDEE XD

    1 decennium geleden
  • saveyourself

    Echt super mooi ^^ wil je me laten weten wann de volgende er is (A)?

    1 decennium geleden
  • Evangel


    waaromver dan?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen