hijs wat later want me chicka was hier ^^

Je concentreerde je op de kamer. De koude, witte muren, werden behangen met posters, alle hoeken werden gevuld met spulletjes en kastjes, en het koude bed werd vervangen door je eigen zachte lekkere bed. Je keek even op. Precies zoals je het herinnerde. Je keek even naar Tom. Zijn pyjama maakte plaats voor een boxer-zijn lievelings welteverstaan. Je zuchte even en keek naar je creatie. Alles een illusie, maar perfect voor nu. Je veranderde je kleding in een hipster en hempje, en sloeg de dekens open. Je kroop op zijn borst maar bleef hem aankijken. Zachtjes streelde je door zijn haren. Zo jammer dat hij straks zou denken dat het een droom was… Je gaf een zacht kusje op zijn wang. Tom… wakker worden… fluister je.

Tom[pov] Langzaam open je je ogen.Weer die halucinties. Zo geweldig en mooi, maar wanneer je je ogen opende waren… ze… er… niet?! Verschrikt keek je in twee sprankelende ogen. Wát?! Je durft je van schrik niet te bewegen. Hoi…! Glimlacht ze. Een pijnlijke stilte volgt. Ho-hoort ze nu niet te verdwijnen? Zoals altijd?! Wat…wie…. Stamel je. Wat is er schatje heb je een nachtmerrie gehad? Ze kijkt je vol medelijden aan. Die hel, die donkere tijd, was dat allemaal nep?! Alle dagen dat je om haar gehuidl heb, alle dagen dat je je zo leeg voelde, de kutste dagen uit je hele leven, had je het allemaal gedroomt?! Ik… had… je weet geen zinnig woord meer uit te brengen. Ze aait over je wang, en sluit haar ogen. Ineens voel je haar zijdezachte lippen. Als het allemaal een droom was, waaom voelt het dan zo lang geleden dat je haar voor het laatsts gekust hebt? Als het allemaal slechts een hersenpinsel was, waarom wil je haar dan nu alleen maar vasthouden? Als het allemal écht nep was, waarom huilt ze nu dan? Ze gaat rechtop zitten, en legt haar hoofd in haar handen. Haar schouders schokken en ze begint hartverscheurnd te snikken. Lanzaam ga jij ook rechtop zitten, en slaat je armen om haar heen. Ze kalmeert daar door een beetje, maar hiermee heeft ze je juist nog meer in de war gebracht. Het… het was allaal echt hé…? Ze maakt zich los uit je armen, maar kijkt je niet aan.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (25)

  • hatethefake

    SPAANNEENNDDD!!!!!!
    WHAAAAH WA IS ET 5e element??
    OOOH Telll it tooo me:D
    Eindelijk ne Quiz me oorlog&&&vechtern en en
    zijn et orks??? fzo
    WHAAAH ze zijn zo spannend!!! Ge gaat toch snel verder eh??!!!
    Denise: Maar natuurlijk ga ik snel verderr:D Omda gy et zegt^^
    ik:O Da's keilief^^
    Denise:Tuurlijk^^ Ma da bn ik ook^^
    ik: ehum ehum
    Denisa:O grof!!phu
    ik: GRapjj Denisa^^ Gy zyt ne sgat
    Denise: :D:D:D Dankjj T!!!!

    ik: Graag gedaan^^ en nu snel verder eh
    Denise: Tuurlijk^^

    XXX Tuulia

    1 decennium geleden
  • hatethefake

    wow:|
    dit is

    1 decennium geleden
  • Pasiphae

    VERDER!!

    Xx<3

    1 decennium geleden
  • Klungelsmurf

    WHAAAHHH VERDERR!!!! spannnend!!!! plzzz maak snel volgende vandaaag nog als het kan(A)

    xxxx(H)

    1 decennium geleden
  • XLoveTomTHX

    snel verder!!

    xxxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen