OMG we zijn vandaag bij bio begonnen met het hoofdstuk 'voortplanting' (U get me...) zwaar lol zeg ik ging de hele les echt dood XD

Verbijsterd richte je je blik weer op het slagveld. Er stond een leger van ongeveer 3000 man. De zwarte wolk was dichterbij gekomen, ongeveeer 20 meter van de frontlinie van het leger. Het was doodstil, je kon een speld horen vallen. De stilte voor de storm. De zwarte wolk was ongeveer de maat van een huis, maar de ogen die er zo gevaarlijk in schenen waren zo groot als een fors boek. Kun je nagaan hoe groot de beesten waren die zich in de wolk verscholen. Het enige geluid dat je kon horen was je hart, dat als een gek in je keel klopte. In deze stilte leken het wel mokerslagen. En er ging nog maar één ding door je hoofd: Zou dit de laatste dag zijn dat je hart nog kón kloppen…

Hoe noem je ze? Fluisterde je. We noemen ze.. zei de Stem. Wezens van de Diepte. Je wist niet of ze hiermee de hel bedoelden, maar het zou je niets verbazen. Ineens verbrak een ijzig geschreeuw de stilte. He was oorverdovend schril en koud, en kwam van de wolk, als van een dier dat op sterven stond. Ineens schoten er talloze dingen uit, het leken wel tentakels. Ze sleurden iedereen die in hun bereikt stond naar hun toe. De mannen schreeuwden, en probeerden het ding door te snijden. Maar als het blad van het mes de arm raakte, leek die van lucht gemaakt te zijn, desalnietemin waren de tentakels zo sterk dat ze de mannen bijna wurgden. WAAROM DOEN JULLIE NIETS?! Grain en de Stem stonden stilletjes te kijken hoe alle dappere mannen die hun leven gaven voor hun, werden opgeslokt in de duisternis.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (29)

  • CxLovesxTom

    SUPER ! ! !

    1 decennium geleden
  • Tiffish

    oh, jaren voorbij gegaan ? :O my gosh ..
    snel verder lezen ;p

    1 decennium geleden
  • Mups

    WOW, HOE MOOI XD [wow, muppzz o.o dit is mijn laatste reactie OOIT XD]

    1 decennium geleden
  • LIEBEXDICH

    verder!

    1 decennium geleden
  • hatethefake

    is da meiske Degene wie hij zolang was ofni???
    ma toch hij is zàlig!!!!!
    Snel verderrrr!!!

    XXX Tuulia

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen