TOM LOVER FROM THE FUTURE IS 1000 KEER GEMAAKT! O.O OMG dat had ik echt niet gedacht toen ik hier op quizlet kwam :P Natuurlijk gaat mijn dank uit naar iedereen die hem maakt, en één iemand in het speciaal: MUPPY! Zij was degene die hem voor voor de 1000ste keer heeft gemaakt ^^

Wel Typisch bij TLFTF *9* was nr 1 100 keer gemaakt :P

Als bedankje (voor Mup en de rest) staat deel 109 vandaag dus ook online =D


David kwam enthousiast naar jullie toe. Jongens, jullie waren weer geweldig, de-Dave, ik wil alleen maar slapen. Onderbrak je hem. Hij knikte, en keek naar de andere 3 jongens die er ook afgepeigerd uit zagen. Langzaam lopen jullie naar de tourbus, zwaaien naar nog wat fans. De rest loopt voor je naar de slaapkamers, als je ineens tegen Gustav opbotst. Hé wat is er? Vraag je kwaad. Je wilt slapen, nu! De jongens scharen je om iets dat in je bed ligt. Je wurmt je er doorheen, en kijkt naar een slapend meisje dat met de rug naar je toe ligt. WTF…? Gustav grijnst. Tom, we zeiden nog zo dat je geen speelgoed mocht meenemen! Je negeert hem en schud haar zachtjes wakker. Dat kind moest je bed uit, anders zou je hier ter plekke in slaap vallen.

Jezelf. Langzaam voel je dat je wordt wakkergeschud. Je gaat een beetje rechtop zitten, en als je zicht weer scherp is zie je dat je tegen een muur aan kijkt. Wow dat had héérlijk geslapen! Je draait je om en moet een luide schreeuw onderdrukken. Alle vier de jongens staarden je aan. Bill was zo’n stuk langer geworden! Ook zijn haar, en vele armbanden rinkelden om zijn polsen. Georg was nog steeds uit de kluiten gewassen, en Gustav was precies zoals je hem herinnerde. En Tom. WOW. Je kon je ogen niet van hem afhouden. Tom…

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (24)

  • Sims3

    snel verder
    xxx

    1 decennium geleden
  • l0vel0veme

    WHAA ZALig snel verder !!!
    TOM IS HEET (voormoets iemand het nog niet ete :d

    1 decennium geleden
  • Maximee13

    Please, vandaag weer 2?(A)

    1 decennium geleden
  • Tom4e4

    Verdeeeeeeeeer :D
    xxxxxxxx

    1 decennium geleden
  • TOMSDICK

    Whaaaaaaaaaaaaa supper MOOI snell verder bitte!! Char.<333333333333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen