Me levensbeschouwing leraar gaat weg, best wel lauwe gast, gek op cavia's; je krijgt extra punten op je toets als je een cavia tekent XD lol ik had zo'n Joodse cavia getekend die matzes (Joodse koekjes) aan het bakken was; schrijft hij der zo bij: Cavia's aan de macht X') Jammer voor hem dat ie weggaat maar nu heb ik de rest van het jaar geen lbs meer *joechei*

Het moest zo moeilijk voor hem zijn geweest. De Stem had gelijk. Hij was vast ingestort, of erger… Je had niet zo dom moeten zijn om weer terug te gaan. Eigenlijk… moest je weer terug. Terug naar de tijd dat alles goed was… Kun je me laten vergeten wat er in de bus gebeurde? Dat ik denk dat ik gewoon na de oorlog terug ben gegaan? De Stem knikte. Je zuchte even, en maakte je klaar voor de flits die alles weer goed zou maken.

Langzaam opende je je ogen. Zachte dekens, een kussen, een ademhaling die je huid streelde. Je keek recht in het gezicht van een 15-jarige Tom die rustig aan het slapen was. Je raakte zacht zijn huid aan om er zeker van te zijn dat alles echt was. Een schok ging door je hele lichaaam toen je zijn babyzachte huid op je vingertoppen voelde. Hij wás echt. Langzaam opende hij zn ogen, en glimlachte slaperig. Goeiemorgen schatje… Hij gaf je een kus terwijl hij gapend op zijn rug ging liggen. Je keek hem met grote ogen aan. Dit was gewoon niet te geloven, na al die jaren… gaf hij je gewoon een kus alsof het niets was… deed hij alsof er niets aan de hand was… en dat was er in zijn ogen ook niet…

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (33)

  • CxLovesxTom

    super !!!!!!

    1 decennium geleden
  • Tiffish

    omg, eerlijk, dit is de mooiste quiz ever die ik gemaakt heb !!!!!! echt HEEEL mooi ! en je moet beloven nog lang niet te stoppen ! =D=D=D=D=D
    xx

    1 decennium geleden
  • MelissaCore

    ik heb zo hard gelachen xd

    1 decennium geleden
  • mafmensje

    HAHAHAH DIE PLAATJESM XD XD XD XD XD XD XD XD

    1 decennium geleden
  • Mrloes

    whaha volgende!!!!!!:D:D:D:D:D:D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen