Best wel vreemd mn quizjes worden vaker gemaakt =S Na ong. 24 uur zijn ze iets van 100 keer gemaakt, terwijl ik niets anders doe... hmmm... nja het zal wel goed zijn! ^^

Dit is de laatste zonder aanhalingstekens trouwens...


Gaat het? Je wreef het water uit je ogen, en keek op naar de uitgesoken hand van Tom. Je pakte hem vast, en wist dit keer wel uit de sloot te komen. De wind stak op en het voelde alsof elk deel in je lichaam bevroor. Bibberend sloeg je je armen over elkaar, tot je ineens iets warms voelde dat over je schouders was gelegd. Je keek op naar Tom, die behalve zijn vest ook zijn armen op je schouder liet rusten, en je langzaam begeleide naar huis. Toen Tom de deur opende, zag je meteen de rest naar je kijken, en Georg die helemaal dood ging van het lachen.

Nors liep je met Tom mee naar de badkamer, waar je jezelf in de spiegel zag, nou, het was alles behalve lachwekkend. Je lippen hadden een beetje een paarse tint van de kou, in je haren zaten de goorste dingen, en je bibberde onophoudelijk. Je deed snel je kleren uit, en spoelde de ergste dingen eraf, voor je jezelf wel drie keer inzeepte met douchegel. Nog steeds was de kou niet verdwenen. Ik denk dat ik maar in bad ga.. mompelde je tegen Tom. Wil je mee? Je keek hem zielig aan.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (18)

  • JanaMesmans

    snell verderr ! =D

    1 decennium geleden
  • VampireLove

    Whaaa Tom heeft weer wat in gedachten XD
    en dt plaatje is echt lollig =P

    xxx(H)

    1 decennium geleden
  • hatethefake

    Lol!!!
    de belgische Wafels!!!!!:Y):Y):Y):Y):Y)
    en ze zijn verzot op ze:Y):Y):Y):Y)

    biep biep^^(nieuw woordjj:Y):Y))

    snel verderr

    XXX Tuulia

    1 decennium geleden
  • ICEaddiction

    Heeel snel verder!!
    Lekker ÜBER GROTE WAFELS:P
    xx(H)

    1 decennium geleden
  • TOMSDICK

    Whaaaaaaaaa supper snel verder bitte!! char.<33333333333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen