Morgee maar lekker 2 uur les (cool) mar daarna ga ik shoppe + filmkijken en daarna sporten dus grote kans dat deel 118 nogal laat komt :P

‘Ja hallo heb je Georg gezien!’ Je spreid je armen in de lengte en de breedte om te laten zien groot Georg is. ‘Tsssss…’ Zucht Simone afkeurend. ‘Ik zal wel even kijken hoe het met haar gaat, en meteen zeggen dat ze een nieuw vriendje moet zoeken!’ Ze staat op en loopt naar de trap. ‘Probeer maar! Doet ze toch niet!’ Roep je haar nog na. ‘Wel zoals ik het breng!’ hoor je gedempt vanaf de trap. Lachend schud je je hoofd. Dat was nou typisch je moeder…

Als ze even later terug komt, staat haar gezicht bezorgd. ‘Hmm, ik denk dat ze koorts heeft, maar oor de rest gewoon zware griep.’ ‘Euhm… wat moet ik doen?’ Vraag je onzeker. ‘Zorgen dat ze genoeg drinkt en slaapt, haar wat te eten geven als ze honger heeft, en Georg op zn donder geven.’ Somde ze op. ‘En dat kun jij niet doen omdat…?’ Je bukte lachend toen Simone je een mep wou geven. ‘Maak je geen zorgen! Ik zorg wel voor der.’ Simone keek je wantrouwig, en liep naar de keuken. ‘Ik schrijf wel even een briefje voor Bill…’ ‘Zo zeg jij hebt ook veel vertrouwen in mij.’ Zei je schamper. ‘Jij duwde gooide haar in de sloot!’ Simone keek je scherp aan. ‘IK?! Het was Georg, en het was meer duwen!’ Simone rolde met haar ogen. ‘Ik ga naar mn werk, zorg dat ze nog kan ademen als ik terug kom of er zwaait wat!’ Niemand dood laten gaan of je krijgt huisarrest, logica…

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (21)

  • Mups

    x] vettekes x]

    1 decennium geleden
  • TheScream

    SUPERGOED!!! echt keisnel verder^^ (yeah)

    1 decennium geleden
  • lovertjeuh

    echt suuuuuuuuuuuwper
    sorry dat tet zolang duurde vor dak kik ze wer maakte
    ma kheb een paar daagskes int ziekenhuis gelege dus kon ze ni make sooooorry !!
    Xx.

    1 decennium geleden
  • NikkiBukkit

    Snel verder :O:O
    Nikki

    1 decennium geleden
  • mOoNx

    snel verder

    (K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen