Jup ik heb al een tijdje geen quizlets gemaakt. En dat is van niemand de schuld behalve van mijzelf, omdat ik de laatste tijd gewoon zo godverdomd inspiratieloos ben ¬¬

Meteen begonnen de jongens helemaal te joelen. Ze rolde met haar ogen. ‘Laat ze toch…’ Fluisterde je. Meteen pakte ze je gezicht vast en drukte haar lippen tegen de jouwe. Het gejoel zwelde aan. Je stak je middelvinger naar achteren opp, waarna je allemaal gelach hoorde. Pfft stelltje moment-verpesters…. Ineens begon het karretje met een luid bonk te bewegen, eerst snel de rondte, en daarna ginen ze ook nog omhoog. Het was geweldig haar zo blij en vrolijk te zien. Op die manier was ze het mooist.

De Spin stopte, en iedereen gilde voor nog een ritje. Snel opende je het wagend en was het jouw beurt haar mee te sleuren. ‘Hé wat…?!’ Riep ze verbaasd. Snel keek je achterom of de rest het niet gezien had. Toen je Bill er weer bovenuit hoorde gieren was je gerustgesteld. Je rende tussen de kraampjes door, naar een plek waar het rustige was. Je vond je uitweg in een klein steegje tussen 2 kraampjes. Het was een doodlopend ‘steegje,’ maar dat was juist goed. ‘Wat is er nou?!’ Vroeg ze buiten adem. Je haalde even diep adem, maar kon niet uit je woorden komen. Snel pakte je haar bij haar heupen vast en drukte haar tegen de muur aan. Even schrok ze, maar je voelde haar al snel terugkussen. Haar warme tong vond gezelgschap bij de jouwe. Haar vingertoppen kriebelden je wangen op een lekkere manier.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (24)

  • Mups

    XD hoe komisch XD henkie XD volgende keer noem je hem Brillemansje deal? :P

    1 decennium geleden
  • TOMSDICK

    oe supper snel verder Char.<333333

    1 decennium geleden
  • Jx3

    Snel verder! :D

    1 decennium geleden
  • Sims3

    snel verder
    xxxx

    1 decennium geleden
  • Klungelsmurf

    haha snel verder!! hij is supprr!!!:D

    xxx(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen