Zwaar behoefte aan vakantie

Je drukte nog een klein kusje op haar lippen, en begeleide haar daarna uit de kring van mensen die veel kleiner was geworden omdat veel mensen het blijkbaar woude zien… Hoezo levenloos? ‘Zijn we weer uitgekleft?’ Zei Georg zogenaamd boos. Je grijnsde even. Je had heus wel gezien dat hij het leuk vond dat je die beer voor haar had genomen. ‘Je bent gewoon jaloers dat je niet zo’n coole beer hebt…’ Zei ze. Ze sloeg haar armen om het knuffeltje heen en drukte het tegen zich aan. Damn wat wou je nu graag die teddybeer zijn…

Langzaam liepen jullie over het kermisterrein, overal hoorde je wel geschreeuw en gekrijs. Je hand had je in de hare verstrengeld, terwijl ze in haar andere hand stevig de beer vast hield. ‘Wat zullen we nu doen?’ Vroeg je aan niemand in het bijzonder. ‘Daarheen!’ Ze wees naar het reuzenrad. ‘Nee man weet je hoe saai…’ Bromde Gustav. Je gaf hem een scherpe blik las teken dat hij zijn mond moest houden. ‘Nouen ik ga wél.’ Je gaf de man die in het hokje zat het geld, en ging in de rij staan. ‘Wacht even….’ Mompelde ze. Ze duwde de beer in Bills handen, en deed de pet erbij op. Het zag er best schattig uit, ooit een beer met een hiphop pet gezien? ‘Straks laat ik hem vallen ofzo…’ Glimlachte ze. Zachtjes pakte je haar hand vast, en glimachte terug.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (35)

  • Agree

    super, maar sinds waneer zijn er muren in zon bakje van het reuzenrad?(typing)

    1 decennium geleden
  • madenavilla

    Mygatt, je wilt niet weten wat ik gedaan heb .:|
    Ik heb een heel stuk van jou verhaal op mijn mp3 speler gezet, en zo het verhaal in me bed gemaakt xD HET WAS ECHT SUPER xDxD
    En nu ga ik weer een groot deel op mijn mp3 zetten. -Zwijmelt helemaal weg bij die gedachte -
    PS : Ik heb een vraag, stopt het verhaal na deel 132 ? Of komt er nog een vervolg ..

    1 decennium geleden
  • Evangel


    xD
    Geniaal!
    xD

    1 decennium geleden
  • WIETHOOFT

    MEER!(6)

    1 decennium geleden
  • Disappointed

    verdeeeeeeeeeeeeeeeer

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen