Dit is zo'n fokking drukke tijd voor mij dus verwacht niet te veel quizjes...

Slaapdronken liep hij de trap op, slofte zijn kamer in, en liet zich op het bed vallen. Snel trok je je kleding uit en kwam naast hem liggen. ‘Waarom heb je eigenlijk niet gewoon doorgeslapen?’ Je kroop tegen hem aan en voelde alweer zijn arm die om je heen geslagen werd. ‘Kn niej slape zonder je…’ Murmelde hij. Zachtjes gaf je hem een kus op zijn mond. Hij was als een blok in slaap gevallen, niet weten hoe lief hij net eigenlijk was.

Je opent je ogen, en gaapte. Je draait je om en rekt je uit, om vervolgens weer loom bijna in slaap te vallen. ‘Hmmmhmhm…’ Verbaasd draai je je om naar Tom, die nog ligt te slapen. Met een sneaky grijns op je gezicht draai je weer naar hem toe, voorzichtig pakte je een dread, en kriebelt het puntje van zijn neus ermee. ‘Hmmmhmmh.’ Hij beweegt in zijn slaap en haalt zijn arm over zijn gezicht. Door zijn drukke bewegen zijn de dekens verschoven tot zijn heupen, langzaam ga je met je vingertoppen over zijn heup heen, naar boven.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (32)

  • Mups

    XD dat plaatje XD dat die pet van 'm niet afvliegt XD

    1 decennium geleden
  • xBlueAngelx

    snel verder!!
    xxx

    1 decennium geleden
  • VampireLove

    iK NOMINEER JEE !!!!! :P

    xxx(H)

    1 decennium geleden
  • VampireLove

    iK NOMINEER JEE !!!!! :P

    xxx(H)

    1 decennium geleden
  • Evangel


    GE-NI-A-LI-TIJD
    verder!!!

    -XxX-

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen