Sorry dat het zo lang heeft geduurt. Vandaag is het tien dagen geleden dat ik deel 130 activeerde, om precies te zijn. Ik ben nu 4 verjaardagen, 2 slaapfeestjes, 1 keer zeilen en 1 eindmusical van de basischool rijker sinds vorige keer. Ook heb ik te horen gekregen dat mn moeder voor de zoveelste keer geopereerd moet worden. Sorry dus dat hij zo verschrikkelijk laat is maar dat moet je me maar vergeven. Ook vond ik dat ik de laatste tid echt bagger schreef! Ik heb deel 131 iets van 4 keer gemaakt, maar elke keer gin ghet gewoon nergens over, totdat ik ineens in een droogklootbui kwam, dat hielp ^^.
Dit is eigenlijk ook precies de reden waarom ik eig nooit verhalen samen wil maken. Ik weet van mezelf gewoon dat ik een keer geen tijd, zin, inspiratie, maar vooral zin heb. Daarom ga ik aan mn andere verhalen ook even flink werken...


Tom stond met een geamuseerd lachje te kijken. ‘Is het leuk?’ Vroeg je geïrriteerd. Hij knikte en lachte nog breder. ‘Tsss..’ Zei je afkeurend. ‘Jij hebt geluk, jij hoeft niets te doen, jij ziet er sowieso al sexy uit.’ Irritant maar waar. Zelf met een net-uit-bed-look niet echt uitgeslapen oogjes en een bijna op je bek gaan move was hij gewoon schattig. ‘Jij niet dan?’ Klonk het bijna echt verbaasd. ‘Bijna, je bent nog net iets te slijmerig.’ Tom grijnsde nóg breder. ‘Fijn dat je je gevoel voor humor zelfs in de vroege ochtend hebt.’ Zonder er op te reageren liep je de trap af, waar net de bel ging. Je rukte de deur open, en zag daar Georg en Gustav staan. ‘Zijn jullie er klaar voor?

‘En dat gaat passen?’ Vroeg je op een sarcastische manier. Je keek de rest even vragend aan, die net zo hopeloos terugkeken. ‘Ik ga voorin!’ Gustav opende snel de deur en plante zijn kont in de voorste stoel naast Simone. Tsss baby, moest altijd weer het beste plekje hebben . Bill stapte daarna in, daarna volgden in een rap tempo Tom en Georg. ‘Had je niet als laatste in kunnen stappen, nou moet ik over die gorilla heen.’ Morrend probeerde je langs Georg te gaan, maar hij trok je ineens op schoot. ‘Óf je bijft gewoon lekker hier zitten.’ Zei hij op een casanova-maar-toch-verre-van-sexy toon.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (37)

  • tomxkimkizz

    verder bitte
    xx

    1 decennium geleden
  • XLoveTomTHX

    Supeeerr!!:D

    xxx

    1 decennium geleden
  • NANOUCAKER

    Thaaa! Hijs egt kei grappigxD
    Snel verder!!! I'm waiting(A)
    Xx Ze zijn egt zupah!

    1 decennium geleden
  • GwenMoon

    yups

    hij was grappig en nu nog een vervolg!!

    xXx

    GK

    (H)

    1 decennium geleden
  • ZahraTH

    Wnnr Komt de Volgende ? laat me A.U.B. iets wetenn Xx Zhraa (K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen