Foto bij - 67 -

- Tamara -

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • coloredwords

    Heb ik het nu mis of heeft Tamara, Draco & Roxanne zien zoenen?
    'cuz that's what I think xd
    Blaise is langs de ene kant wel lief omdat hij dat doet voor Tamara, maar dan weer niet voor Victoria.
    Snél verdeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer :Y):Y):Y):Y):Y)
    :9~:9~:9~:9~:9~
    Iloveyourstory (krul)

    1 decennium geleden
  • Boulevard

    Oeh, snel verder!
    En ondanks dat Blaise zich zo idioot gedraagt in jouw story blijf ik hem cool vinden.
    Jij moet ongelofelijk snel verder, net zoals ik daarnet, twee zinnen hier boven al gezegd heb.
    Ik vind Roxanne cool, één omdat ze Laura wilt bevrijden (Dat is Roxanne toch hè?) en ten tweede omdat ze lief is voor Draco.
    Ik vind Tamara echt irritant, sorry als ze dat niet is in jouw ogen. Maar ik vind haar niet lief, vooral omdat ze Blaise opzet tegen Victoria. Okè, dat Blaise een beetje idioot doet tegen Victoria om Draco kan ik nog begrijpen, maar voor de rest (= Punten aftrekt) komt omdat Tamara tegen hem opzet.
    Het is ook wel zielig voor Victoria, dat ze punten afgetrokken krijgt, en dat het uit is met Draco.
    Voor de rest kan ik niet veel zeggen, sorry ik ben huiswerk aan het maken en ik heb zero inspiratie voor lange reacties
    SNELVERDER

    1 decennium geleden
  • Dreamcatcher

    Ik hoop dat jullie allemaal genieten van een zalige herfstvakantie.
    Als het niet zo het geval is, hoop ik dan op een zalige dag.

    Waah, een supergoeie vriendin van mij is van plan om een comicbook te maken van ons vriendengroepje! NICE! (ze is op DA, little-devil-Alice :X).

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen