Foto bij After a live in Protugal with lies, now a lieless live in Germany *-30!!-*

*Deel 30...<3
x RockxPrinces & xElise.


"Ik ben al dat denken zat. Ik krijg er f*cking koppijn van." zegt Tom boos.
Bill zucht. “Word maar weer boos! Jij moet altijd boos worden, Tom. Altijd.”
"Sorry, hoor. Eerst word je boos omdat ik niets vertel, nu vertel ik het, is het weer niet goed. Snap dat dan, dat ik het ook niet weet." roept hij en Bill ziet de tranen achter zijn ogen opkomen.
Bill zucht en loopt weg. “Altijd word je boos of vlieg je me aan.” Hij merkt dat Tom achter hem aan loopt. "Waarom loop je nu weg? Snap dan dat ik het ook gewoon niet meer weet. Denk je dat ik dit leuk vind. Het liefst had ik mijn nummer nooit aan haar gegeven. Dan was dit nooit gebeurt."
“Tom, je bent verliefd. Ook al maakt je hart geen sprongetje als je haar ziet. Je bent verliefd op haar.”
Tom komt naast Bill zitten en kijkt hem aan. "Denk je?"
Bill knikt. "Ja Tom. Je bent verliefd. Je doet afwezig. Je wilde het niet. En nu doe je zo anders.”
"Oh, maar... Nee, laat maar zitten. Ik denk dat je gelijk hebt. Ik ga naar haar toe. Nu ik het zeker weet, kan ik het haar maar beter gelijk zeggen. Bedankt broer, heel erg bedankt." zegt hij en omhelst Bill stevig. Bill neemt hem ook in zijn armen en knuffelt hem terug.
"Graag gedaan, Tom. Ik zal altijd voor je klaar staan al zal ik dat soms niet laten merken."
Tom glimlacht en loopt de zoldertrap af. Meteen volgt Bill hem. Als hij beneden komt, ziet hij de chips en de dipsausjes al klaar staan. Bill ploft neer naast Georg en praat wat met hem en Gustav mee.

Reageer (1)

  • Faint

    Tommiee is in love ;D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen