13.
Ik opende de deur. 'Lisaaaaaaaa!' Zei ik en ik knuffelde haar. Ik liet haar binnen. We dropte haar spullen in mijn kamer en dronken beneden wat cola en aten een plakje cake. Toen haalde we de cdspeler van mij kamer. We gingen naar de tuin en zetten de cdspeler aan. We deden een cd er in en de muziek starte. We begonnen tedansen en cheerleadingpasjes tedoen. Zo ging het de hele middag door.

S'avonds bestelde we pizza die we opaten om mijn kamer met mijn laptop op schoot. Ik ging beneden nog wat drinken halen. Toen ik terug kwam zag ik Lisa boos naar me kijken. 'Waarom mail je dat aan Dylan ?' 'Wat ?' 'Waarom je die afweizing naar hem stuurde, nadat hij zo lief en eerlijk alles bekende ?' 'Nou zo lief en eerlijk is hij in het echt niet hoor.' 'Whatever, waarom vertelde je hem niet de waarheid ?' 'Dat is de waarheid!' Lisa zuchte diep. 'Dylan gaf me steeds meer hoop, en net als ik er zeker van was, dan liet hij me vallen als een baksteen.' 'Oh.' 'Die tijd was echt kut, en die wil ik nooit meer terug, daarom stuurde ik dat. Om hem duidelijk temaken dat ik het niet meer wil.' 'Stuur hem dan op zn minst dat je nog wel wilt dat hij naar Atlanta komt. Dan word het teminste opgelost tussen jullie. Heel misschien kunnen jullie dan opnieuw beginnen. En anders kunnen jullie beste vrienden worden ?' 'Hmm, he hebt wel een beetje gelijk.' 'Sms hem!' Ik pakte mijn mobiel en smste; Dylaan. (L) Ik weet niet of je mn mail al hebt gelezen, maar ik wil nogsteeds heel graag dat je naar Atlanta komt! 'xxxiloveyou. (K)
'Verzonden.' 'Goed zo.'
Lisa en ik gingen nog een film kijken en daarna gingen we slapen.

Reageer (2)

  • Lovato

    Snel verder<33

    1 decennium geleden
  • JayPro

    verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen