Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)

  • NarutoPerv

    WAAROM IS ALLES WEG QUA DE PLAATJES ENZO? DAT IN MIJN STORY OOK ZO. QUIZLET WHAT HAPPENED TO YOU D:

    omg "Ik ga op mijn rug liggen en staar naar het plafond. Als ik dat voor een paar minuten gedaan heb sta ik gefrustreerd op. Ik loop naar het raam en doe het gordijn open maar schrik me daarna rot. “WTF!!!!!!!!! NARUTO-KUN” Ik staar met groten ogen nar het raam en deins een paar stappen achteruit. Achter het raam zit Naruto op het balkon, met zijn voorhoofd tegen het raam aan gedrukt. Was…. Was hij me aan het bespioneren? Naruto staat snel op en wordt echt knal maar dan ook knal rood. “Ik…. Ik eeeuuuuuummmmmm….. Ik was aan het wandelen en toen… dacht ik dat er iets op je raam zat….. Hehehe”"

    IK GING KAPOT XD HAHAHAHA.

    omg maar ook mn reactie vn all die years ago. HAHAHAH THAT HAPPENED? HAHAHA

    6 jaar geleden
  • NarutoPerv

    HAHAHA IK LAS DAT ONDE RHET PLAATJE EN SCHOOT HEEEL ENG IN DE LACH XD

    ...........


    oh mijn god... me broertje slaapt hier naast me

    en bij dat spioneren.. schoot ik tering hard in de lach xD
    Me broertje schrok wakker man xD keek me stoned aan en flikekrde weer terug op de bank xD

    omg..Sakura moet leiver tegen Naruto doen o-o ieeeh xD Ze mag niet aan zijn oor trekken o-o/....oor....trekken... OMG WATASHI WA HONTONI HENTAIME DESU...

    *kwijl*

    omg omg omg....Dude....Naruto is zo cute heaaa....echt echt...awh awh awh ik wil hem dood knuffelen ....*kwijl* .... gheghegheeee....

    I love yoouuuuuuuu :3 Omg Naruto-kun... AAAAH xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen