16.
Er waren nog een paar meisjes voor ons en toen was het toch echt de buurt aan Lisa. Ze was stikzenuwachtig. Maar na de kus van Chaz toch ook een heel stuk zelfverzekerder. Lisa liep de gymzaal binnen. Even later kwam ze er heel hyper weer uit. Dat betekende dat het goed was gegaan. Toen was het mijn beurt. Ik liep de gymzaal binnen en stelde me voor aan de soort van Jury. Ik moest radlas, spit, spagaat, handstand en nog een paar standaart cheerleaderoefeningen doen. De jury glimlachte. Volgensmij had ik het best goed gedaan. Ook ik liep hyper de gymzaal uit. Ik kleede me om in de kleedkamer en liep toen naar de kantine waar Lisa al een een tafeltje zat. We praatte nog even na over de auditie en wat we allemaal moesten doen tot de bel weer ging. Ryan, Chaz, Christian, Justin en Cailin kwamen al naar ons toegelopen. Allemaal wilde ze weten hoe het was gegaan. Lisa vertelde in geur en kleur hoe het was gegaan. Zelfs hoe mijn auditie ging. Ik knikte alleen maar. Wat als ik echt toegelaten werd ? Dan had ik echt minder tijd voor Dylan als hij hier heen kwam. En ook voor Christian. Maar wilde ik dat nog wel, nadat Dylan me vertelde wat hij voelde ? Wil ik dat nogwel na de zoen en knuffel van Christian ? Wil ik ze wel allebei kwijtraken door cheerleader teworden ?

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen