De jongen begon zich ook aan te kleden en pakte toen mijn hand vast. Ik keek er even naar, maar trok ze niet uit elkaar. Het voelde wel goed, warm en liefdevol. Blozend keek ik in de prachtige blauwe ogen van de jongen, die glimlachte naar me, ontketende een stormvloed aan vlinders in mijn maag. Beneden zaten Yu en Sandra op de bank tv te kijken. De puppy rende blaffend op me af en sprong hyper tegen me op. Ik lachte en boog naar haar toe. Mijn hand bleef stevig in die van Andy geklemd. Ik woelde kort door de pup haar vacht en liet me toen meetrekken naar de keuken. Daar drukte Andy me tegen de deur en kuste me op mijn lippen. Hij grijnsde toen hij mijn lippen losliet en beet speels in mijn nekvel. Ik lachte zijn gedrag gaf me de rillingen. Hij leek wel een jonge pup, een die me alle aandacht gaf die ik wilde. Liefdevol kuste ik hem nog een keer. De jongen lachte, een prachtig geluid waar ik vreselijk van hield. ´Ik heb honger…´ zuchtte Andy. Ik lachte. ‘Eet dan wat!’ grinnikte ik zachtjes. Andy drukte een kus op mijn slaap. ‘Geweldig idee, liefje!’ Hij begon wat in kastjes te rommelen. Al snel had hij gevonden wat hij zocht. Een kartonnen pak, wat er inzat wist ik niet. Nieuwsgierig keek ik hoe hij het spul in een kom deed. Toen hij zich omdraaide om nog iets uit de koelkast te pakken, boog ik me nieuwsgierig over het bakje. Het waren noten en granen en rozijnen. Het rook lichtelijk zoetig. Andy grinnikte achter me, waardoor ik snel omhoog kwam. ‘Je mag zo wel een hapje, hoor. Maar eerst moet er nog melk over.’ Geïnteresseerd keek ik hoe de jongen er melk over goot en een paar keer roerde. Toen alles een sompige brij was schepte hij wat op en hield het me voor. ‘Ik weet het ziet er smerig uit, maar het is echt lekker. Open…’ Langzaam hield ik mijn hoofd schuin en hapte het van de lepel. De melk gleed over mijn lippen, waardoor Andy moest lachen. Na even te kauwen slikte ik de brij door en likte mijn lippen af. ‘Lekker?’ fluisterde Andy zacht. Ik knikte en nam nog een hapje. ‘He!’ Riep Andy nep verontwaardigd uit. ‘Mijn eten!’ Ik pruilde en nam onschuldig nog een hapje. Grinnikend schudde Andy zijn hoofd en vulde nog een kom. ‘Eet jij die maar op.’ Lachte de jongen. Dankbaar gaf ik hem een knuffel en liep toen naast hem naar de kamer. Even keek ik de kamer rond, maar er was geen plek meer. Ik ging maar op Yu’s rug zitten, omdat hij languit en relaxed op de bank lag. Langzaam opende hij een oog en gromde. ‘Aiyana! Ga even staan dan maak ik ruimte.’ Ik deed wat hij vroeg en wachtte tot hij overeind kwam. Ik plofte naast hem en nam nog een hap van de brij. ‘Ah lekker muesli. Ik ook.’ Ik keek om naar Yu die me pruilend aankeek. Ik hield mijn hoofd schuin en haalde de lepel tot het puntje uit mijn mond. ‘Alsjeblieft, Aiyaan? Mag ik hapje?’ Ik knikte hevig en schepte wat op. Voorzichtig duwde ik de ijzeren lepel tegen zijn lippen en wachtte tot hij hapte. Dankbaar hapte hij het eraf en drukte een kus op mijn slaap. ‘Dank je, Je bent een schat.’ Andy gromde even, waardoor zowel ik als Yu naar hem keek. ‘Wil je niet flirten met mijn vriendinnetje Yu?’ vroeg Andy, boos. Yu keek van mij naar Andy en lachte toen. Ik keek hem vragend aan en keek toen vragend naar Andy. Die grijnsde, zijn boosheid was blijkbaar nep. ‘Zijn jullie echt een stel?’ vroeg Yu, meer hoopvol dan verbaasd. Andy knikte. ‘Ah kijk! Dat is geweldig nieuws!’ riep Yu uit en hij knuffelde me. Maar toen keek hij zielig naar Andy. ‘Ik mag haar toch nog wel huggen, hè? Als haar grote broer?’ ik keek Yu vragend aan, snapte niet wat hij bedoelde. Andy lachte. ‘Zolang je niet met haar neukt, vind ik alles best.’ Vrolijk klapte Yu in zijn handen en liet me los. ‘Yay!’ riep hij uit. ‘Echt Yu! hoeveel suiker heb je op! Dit is gewoon erg!’ Gromde Andy. Yu begon te protesteren, maar ik lette meer op mijn eten dan op hem. Ook liet ik mijn ogen voor het eerst sinds het begin van het gesprek door de kamer gaan. Ze bleven rusten op Sandra. Die verdrietig en gepijnigd naar haar schoot keek. Gelijk begon ik te piepen, om de haar aandacht te krijgen. De jongens stopte meteen hun discussie en keken verrast naar me om daarna naar Sandra te kijken. Wat was er in godsnaam met haar aan de hand?

Reageer (5)

  • DarksideCher

    snell verder!!!

    1 decennium geleden
  • Posh

    Jaj :3
    -leest sinds nu dit verhaal n_n-
    En nu moet je verder, het is lieffig O:

    1 decennium geleden
  • Vargas

    Aw, nu wil ik het weten ook !
    Je moet snel verder anders kom ik je opzoeken !!
    -Ja, dat is een dreigement-

    1 decennium geleden
  • Hoping

    love it
    heey tammy>3 fledermaus

    1 decennium geleden
  • Fledermaus

    hahah eindelijk verder ik zit hier blij te stuiteren achter mn pc:P!!!!
    SUPEr und wass ist loss mit Sandra ohoho....
    Schnell weiter bitte(Y)(Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen