Hoofdstuk 2
Amber heeft een kroeg. Nickita staat achter de bar jared is uitsmeiter. eric doet de boekhouding en bestelligen. craig en mike drinken rond bregen. matt berdrijf manger en nikita bedrijfs leider.
om 20:00 moet de kroeg open. Amber en matt gaan om 19:00 naar de kroeg op de spullen klaar tezetten. om 19:15 komen eric en craig. eric gaat naar zijn kamer en kijkt of er nog boekingen zijn en besteld voor morgen weer drinken bij de groothandel craig help met spullen klaar zetten en schoon maken. even later komt ook jared. en tegen 19:55 komen Nickita en Mike binnen nickita: WE ZIJN ER.
matt: telaat ja julie horen 15 min voor opening aanwezig te zijn, dus ga jullie maar melden.
mike: maatje dit doe je me toch niet aan?
matt: ow what ever.
mike: okey dan
nickita: whha
mike: ben wel slim en matt doet toch niks wand ik ken hem al me hellen leven.
matt: lang he:P
craig: uhhm jongens het is al 20:05 hoor
nickita: matt schuld.
jared: de deur is al open hoor
nickita: owww en iedereen gaat naar zijn plaats. even later komt er een klein gastje binnen nikita: geen mensen onder de 18 in mijn kroeg.
jared: ik gooi hem er al uit.
gast: hallo ben al 20 hoor en me naam is aiden ja
jared: lekker belangrijk laat maar zien dat je 20 bent en aiden geeft zijn id jared: okey je mag blijfen.
Reageer (2)
cool t-shirt waar heb je die vandaan:P:P
1 decennium geledenDees Quizlet Is Wel Cuwll
1 decennium geledenXx