18.
Ik nam mijn mobiel op. 'Met Bianca..' 'Hee, met Chloe, ik wilde even doorgeven dat je door de auditie heen bent.' 'Dat is amazing!' 'Ja, je deed het echt geweldig. Maar is Lisa toevallig bij jou ?' 'Eh, ja hoezo ?' 'Mag ik haar misschien even spreken ?' 'Sure.' Ik gaf mijn mobiel aan Lisa. 'Met Lisa.' 'Hee Lisa, met Chloe, ik wilde even doorgeven dat jij ook door de auditie heen bent!' 'Aaaah, dat is geweldig!' 'Jij en Bianca waren echt goed.' 'Dankjewel.' 'Maar morgen het 2e uur gaan we dus de pakjes uitkiezen, en nu jullie bij de cheerleaders zitten moeten jullie natuurlijk ook mee. Dus het 2e bij de gymzaal.' 'Oke we zullen er zijn.' 'Oke, mag ik Bianca nog even ?' 'Ja tuurlijk.' Lisa gaf mijn mobiel weer aan mij. 'Morgen het 2e uur gaan we de pakjes uitkiezen, en jij moet ook mee met Lisa dus het 2e uur bij de gymzaal.' 'Oke.' 'Owja, het 5e en 6e uur hebben we training, dus neem je spullen enzo mee. Wil je dat trouwens ook even tegen Lisa zeggen ?' 'Ja is goed.' 'Oke dan ga ik hangen. Byee en tot morgen.' 'Byee.' En ik hing op. Meteen begon Lisa mij hyper teknuffelen. Ryan feliciteerde en knuffelde ons. Justin zat maar een beetje doelloos voor zich uittestaren. 'Boos omdat je geen gelijk kreeg, Bieber ?' zei ik spottend. 'Natuurlijk niet, gefeliciteerd!' Zei Justin met een fakeglimlach terweil hij mij en Lisa knuffelde. Ook Caitlin, Christian en Chaz kwamen nu de kantine in lopen. 'Gefeliciteerd shawty.' Zei Ryan tegen Lisa. 'Hoe wist je dat.. ?' Stamende Lisa. 'Ik heb zo mijn bronnen.' Grijnsde Ryan. 'Gefeliciteerd.' zeiden Christian en Caitlin. En ze gaf me beiden een knuffel. Ook Chaz gaf me een knuffel. Het was me gelukt! Het was me gewoon gelukt! Ik zat bij de cheerleaders!

Reageer (2)

  • papertowns

    snel verder!!(flower)
    (H) it!(K)

    1 decennium geleden
  • CareFree

    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen