Foto bij 27.

27~

[Silke]

Bill zet de radio van zijn auto aan terwijl hij rijdt naar het restaurant. Teenage dream van Katy Perry galmt door de auto en ik zing vrolijk mee. Bill zingt ook eerst mee, maar na een tijdje luistert hij enkel nog. Als het liedje gedaan is en er een ander gaat spelen die ik niet goed ken, hou ik ook meteen mijn mond. 'Je kunt mooi zingen.' klinkt Bills compliment en meteen kleuren mijn wangen enorm rood. 'Dankjewel, maar ik ben geen zangeres, en een professionele carrière ligt ook niet voor mij weg gelegd.' 'Wie weet. Het gaat makkelijker als je mensen in die business kent.' ik draai met mijn ogen en staar dan naar Bills gezicht. 'Kun je het goed zien?' vraagt hij dan na een goeie tien minuten en dan merk ik dat de auto ook stil staat. 'Owh, uhm, sorry.' bloos ik, maar Bill trekt voorzichtig mijn gezicht naar het zijne toe en hij kust mijn lippen. Ik smelt als sneeuw voor de zon van zijn lippen en verlies me helemaal in onze kus. Al veel te vroeg houdt Bill weer op met de kus en stapt dan uit. Hij komt naar mijn kant en doet de deur voor me open. Ik maak me los van de stoel en stap uit. Bills ogen glijden naar mijn borsten, tuurlijk het is een man... Ergens ben ik er wel trots op en met een grijnsje op mijn gezicht wacht ik tot Bill de deur toe gedaan heeft en zijn auto op slot doet. Meteen daarna neemt hij mijn hand in de zijne en verstrengeld onze vingers. Het voelt zo raar om dat te doen. Ik ben zo verliefd op hem, maar zijn wij nu een stelletje? Ik weet het niet en durf het ook niet te vragen. Het voelt allemaal gewoon zo vreemd. Vroeger had ik hier alleen maar van kunnen dromen. En nu gewoon, na enkele dagen, loop ik hand in hand met de jongen waar ik altijd van gedroomd had. Bill leidt me naar een heel chique restaurant en ik slaak een zucht. 'Wat is er?' klinkt er verbaasd uit zijn mond en ik zucht nog eens. 'Bill, ik wil niet dat je veel geld aan mij uitgeeft.' 'Maar ik ken deze mensen zo goed, alstublieft, laat me je hier mee naartoe nemen.' ik slaak nog een zucht en zeg dan: 'Voor één keer is dit goed, maar doe dit nooit meer! Ik wil niet dat je je geld onnuttig uitgeeft.' 'Dat doe ik niet.' 'Dat doe je wel!' Bill laat me ophouden met zeuren door me te kussen. Ik kus hem terug en sla mijn armen rond zijn nek. Bill houdt zijn armen stevig rond mijn heupen en zo blijven we even staan tot we gekuch horen. Beiden met een rood hoofd, gaan we snel naar binnen en vraagt Bill zijn "gereserveerde tafel." Benieuwd wat hij nog allemaal in zijn hoofdje rondspoken heeft. Als we mooi alleen zijn, pakt Bill meteen mijn hand boven tafel. Ik kijk hem lief aan en staar in zijn ogen. Even blijft het stil tussen ons, maar geen ongemakkelijke stilte. Tot Bill opeens zegt: 'Ik ben in deze korte tijd echt van je gaan houden. Ik weet dat we elkaar nog maar enkele dagen kennen, maar ik heb het gevoel dat dit echt liefde op het eerste zicht was.' ik krijg tranen in mijn ogen door wat hij zei en zeg dan kort maar krachtig: 'Ik hou ook van jou.' er verschijnt een grijnsje op zijn gezicht en hij leunt naar me toe. Ik kus zijn mond en geniet van dit moment. Niemand kan ooit nog dit moment van mij afpakken. Bills lippen laten de mijne los en ik slaak een verliefde zucht. 'Ik hou van je.' fluistert Bill en hij legt zijn hand onder tafel op mijn knie. 'Ik ook van jou.'

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen