19.
Lisa en in stonden zoals afgesproken het 2e uur bij de gymzaal. Niet veel later kwamen de rest van het cheerleaderteam ook aangelopen. We gingen in een mega auto naar een of andere sportwinkel. Daar zouden we onze pakjes kiezen en de rest van de spullen. Toen we in de winkel aankwamen leek het alsof we in de cheer-hemel waren. Zoveel mooie pakjes, Zoveel mooie spullen. Echt amazing gewoon. Chloe haalde een pakje tevoorschein. Het was rood met wit en zilvere glittertjes. Het was echt prachtig. 'Deze dan maar ?' Vroeg Chloe terweil bijna iedereen met open mond naar het pakje staarde. Ze bestelde ook meteen voor de basketballers het bijbehorende pak. Daarna kochte we onze bijbehorende spullen en zilvere pompoms. Toen gingen we weer terug naar school. Inmiddels was het al het 4e lesuur. We troken met zn alle meteen de pakjes aan. Toen we klaarwaren was het inmiddels al pauze. We liepen de kantine in om onze pakjes teshowen. De hele kantine keek ons aan, alsof we een of andere stuperster waren die binnen liepen. Wat voelde het goed om cheerleader tezijn.

Reageer (2)

  • Lovato

    Niet verder,
    Heeeeeeeeeeeel snel verder (:

    1 decennium geleden
  • CareFree

    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen