De beide kampen kwamen aan op het andere eiland waar ze een zware proef stond te wachten.

Marc begon de proef uitteleggen.

'Goedemorgen kandidaten welkom bij de derde proef de volgende opdrachten staan in het teken van de 8 elementen waarvan vandaag hout wordt beproefd jullie kiezen straks 2 kandidaten en die moeten een boom omhakken degene die dat als eerste doet wint met zijn kamp de immuniteit. Jullie mogen nu kiezen'. Bij kamp Noord was het al snel beslist. Theo M en Lis gingen het doen. Bij kamp Zuid duurde het iets langer maar daar kwamen Ilona en Peter H uit. Ze gingen bij de boom staan en pakte de bijl. Marc telde af en ze begonnen.

Ilona begon als een gek te hakken en Theo M begon slecht ze waren 5 min bezig toen de boom van Theo M en Ilona om was maar toen sloeg Lis met een laatste slag en hakte de boom in een keer om. Het feeste barstte los in het Noorderkamp en iedereen omhelsde Lis.

Theo M en Ilona liepen teleurgesteld weer naar de rest van hun kamp toe.
'Gefeliciteerd met jullie overwinning kamp Noord jullie zitten sowieso in de volgende aflevering en met kamp Zuid gaan we nu naar de eilandraad'.

Reageer (1)

  • BakeOff

    Yeah i am the best!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen