Foto bij A Beautiful Dream (SA)

Elke avond voor ik ga slapen kijk ik uit het raam. Wachtend op jou om te verschijnen tussen de duizenden geurende rozen in onze tuin. Elke avond heb ik valse hoop. De duisternis bedriegt me met elke schaduw die hij geeft. Honderden lichten schitteren tussen de rozen om hun pracht ook ’s nachts te kunne laten zien. Ik sluit mijn ogen en haal diep adem. Als ik ze weer open zie ik je voor me. met je glimlach en je stralende ogen. Maar ik weet dat je nooit zult komen. Mijn eetlust was verdwenen en mijn lust in het leven ook. Mijn kleding was grijs, wit en zwart. Jij bent mijn regenboog en zonder je zal ik nooit schitteren in de mooie kleuren. Als ik mijn raam een stukje open doe ruik ik de heerlijke rozen in onze tuin. Even word ik vrolijk maar het verdwijnt als ik aan je denk. Ik ga op mijn zachte bed liggen en staar naar het donkere plafond. Waarom was ik in je domme leugen getrapt. Het had me verwoest. Opeens hoor ik een tik op mijn raam. En zachte geheimzinnige tik. Als het nog een keer gebeurt sta ik op en loop voorzichtig naar het raam. Ik houd mijn adem in om niet te gillen voor wat er ook is. Opeens zie ik jou tussen de duizenden roze met een gitaar in je handen. Je ogen schitteren van verliefdheid en je mond krult op. ik doen mijn raam open en staar je ongelovig aan. Je bent gekomen. Dan begin je een liedje te spelen en mee te zingen. Je prachtige stem word meegevoerd door de wind naar mijn raam. Als je stopt staan tranen in mijn ogen. Het enige wat ik nu kan ik je aanstaren. Diep in je ogen wegzinken naar mijn droomwereld. Dan vraag je of ik naar beneden wil komen. Ik loop stil de trap af en loop de tuin in. Mijn hart was hoorbaar en bonkte van liefde. Als ik een meter van je af sta leg je de gitaar weg en fluistert lieve dingen die de wind naar me toe brengt. Tranen glinsteren in de maanlicht. Dan ren ik op je af en sluit mijn armen om je heen. ik leg mijn hoofd op je schouder en geniet van je geur. Je laat me los en kijkt diep in mijn ogen. Je handen gaan verlangend door mijn haren. dan voel ik je zachte lippen vertederd op mijn lippen drukken. Mijn maag kriebelt en mijn lippen drukken zich steviger tegen de jouwe. Onze tongen lijken en ballet te voeren. Dit moment was een droom waaruit ik zou ontwaken zodra je me zou verlaten. Je laat me los en kijkt me verliefd aan. De blik in je ogen is meer dan alleen verliefdheid. Ik wilde vooreeuwig dit moment ervaren. Ik vraag hem of dit een droom is. Een droom die me bedriegt en mijn hart breekt. Maar als hij me in mijn hand knijpt, zacht en teder. Merk ik dat ik het voel. Ik voel je aanraking, je lippen en je lichaam tegen de mijne. Je vraagt me of ik de jouwe wil zijn. het enige wat ik kan uitbrengen is ja. Je lippen zoeken de mijne weer en je kust me voorzichtig alsof ik breekbaar ben. Ik vraag je of je wilt blijven. Je glimlacht en knikt. Verliefd zitten we tegen over elkaar op mijn bed. Ik wilde niet meer slapen alleen genieten van dit moment. Je hand gaat door mijn haar over mijn wang en langs mijn hals. Ik sluit mijn ogen en geniet van je aanraking. Opeens hoor ik een knal en mijn ogen schieten open. dan merk ik dat ik op mijn bed lig. Ik sta op en kijk om me heen. je was nergens te bekenen. Buiten begon het licht te worden. Dan merk ik dat ik droomde. Een heerlijke droom die de waarheid verbuigt. Ik zucht van wanhoop ik sla mijn handen voor mijn gezicht. opeens hoor ik iets tegen het raam. Nieuwsgierig ga ik kijken en zie je staan. dit keer droomde ik niet. Ik wist het zeker dat je er stond. te glimlachen en gebaren dat ik moest komen. Ik ren harder de trap af en vlieg je harder om de hals. Alles wat ik nu voelde was achter dan echt. Het voelde alsof ik weer een regenboog had dat mijn leven kleurde. Je spreek lieve woorden. We gaan tussen de rozen zitten en strelen elkaars huid. Dan val ik in slaap met mijn hoofd tegen je borst. Je handen houden me stevig vast. Alsof je me nooit meer wilde laten gaan.

Reageer (2)

  • Liberta

    weet jij hoe mooi da wel ni is
    supper echt waar !!
    xx

    1 decennium geleden
  • xSafetyPin

    :O super!!!! (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen