Met het kleine poppetje gewikkeld in een doek en dicht tegen me aan rijden Longinue en ik terug naar de bus.

"Zou het gelukt zijn?"

Longinue kijkt me even aan en richt zijn blik dan terug op de weg.

"Agwé faalt nooit Adam!"

Het is al laat in de nacht of vroeg in de morgen tis hoe je het bekijkt, wanneer we terug bij de bus aankomen en iedereen is zo te zien al lang naar bed.

"Ga jij maar al naar binnen dan breng ik de auto nog snel terug" zegt Longinue.

Voor ik uitstap kijk ik Longinue aan en geef hem dan een kus op zijn wang.

"Bedankt voor wat je voor me gedaan hebt, dat zal ik echt nooit vergeten"

Lachend schud hij zijn hoofd.

"Graag gedaan hoor. Allé, huphup snel naar binnen, ga maar kijken of Tommy nog wakker is"

Ik stap uit en wanneer Longinue weg rijd voel ik pas hoe de zenuwen door mijn lijf razen. Wat wantrouwig open ik de deur van de bus en stap voorzichtig naar binnen. Wanneer ik het licht aanknip zie ik dat Tommy in de zetel ligt te slapen. Langzaam loop ik naar hem toe en bekijk zijn mooie gezichtje. Zou ik hem durven wakker maken? Zien of de spreuken van Agwé gewerkt hebben? Ik bijt op mijn lip en langzaam streel ik met mijn vingertoppen over zijn wang.
Een klein zuchtje verlaat zijn mond en daarna smakt hij even. Heel traag opent Tommy zijn ogen en verbaasd kijkt hij me aan.

"Adam?"

"Ja Tommy, ik ben het"

Tommy schiet overeind en vliegt me in de armen.

"Waar was je nou? Ik heb je zo gemist!"

Totaal overdonderd van zijn actie sla ik ook mijn armen rond zijn lichaam en geniet van zijn warmte en zijn lekkere geur en snuif het diep in me op.
Tommy trekt zich na enkele minuten terug en kijkt me diep in m'n ogen aan. Hij lacht even en streelt met zijn vingers over mijn lippen.

"Adam? Mag ik je kussen?"

Zonder op antwoord te wachten drukt hij zijn volle lippen op de mijne en drukt zijn tong dwingend in mijn mond. Even weet ik niet goed wat te doen maar dan beantwoord ik vurig Tommy zijn kus en voel me duizelig worden van extase.
Door een discreet kuchje worden we uit onze innige omhelzing gehaalt en we kijken in het grijnzende gezicht van Longinue.

"Zozo jongens! En wat waren wij aan het doen?"

"Aardappelen aan het schillen!" bromt Tommy

Ik moet lachen door zijn antwoord maar wanneer ik naar Tommy kijk merk ik al snel dat hij helemaal geen grapje maakte, hij is echt boos!
Longinue kijkt me even hoofdschuddend aan.

"Adam, vergeet niet dat je nog iets moet doen hé"

Longinue loopt naar zijn kamer en ik wil ook recht staan om het popje te gaan wegstoppen maar Tommy houd me ruw tegen.

"Waar ga jij heen?"

"Euhm...Ook naar mijn kamer, ikeuh ga eerst snel iets gemakkelijkers gaan aantrekken oké?"

"Je komt toch direct terug naar mij hé?" vraagt Tommy met spleetoogjes.

Ik smijt nog een luchtkusje en knik terwijl ik achteruit naar mijn kamer loop.
Eenmaal op mijn kamer verberg ik het popje in een geheim vakje van mijn koffer, trek een training aan en loop snel weer naar Tommy toe.
Wanneer ik weer in het woongedeelte kom schrik ik toch even van die vreemde blik in Tommy zijn ogen maar loop toch grijnzend naar hem toe.


















Reacties?
Kudo's?


xx Candy

Reageer (17)

  • ernie1

    wow ook maar eens proberen

    1 decennium geleden
  • LouisWTXx

    Wow cool dat het echt werkte^^
    (al betwijfel ik of dat in het echt ook is, ik ga het iig niet uitproberen xD )
    Maaaar volgens mij word Tommy evil of vreselijk jaloers ofzo (A)
    Lovee it<3
    Xx

    1 decennium geleden
  • NinjaKitty

    love it!!
    snel verder!!

    1 decennium geleden
  • Atrion

    I <'3 This Story <'3
    Sorry ik wou vaker een reactie geven maar mijn pc is nogal sloom.

    Maar misschien omdat jij deze storie maakt wou ik ff vragen: een vriendin van mij zegt dat Tommy Joe Ratliff een artiesten naam is en dus niet zijn echte naam maar ik weer dat niet.
    Misschien weet jij het

    xx Lynn

    1 decennium geleden
  • LucyRauwrr

    Super, snel verder!
    xX(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen