Foto bij 29.

29~

[Silke]

De ober komt naar onze tafel en geeft een menukaart. Bill en ik bedanken hem en daarna verdwijnt hij alweer. Ik sla de menukaart open en zie allemaal dure prijzen en ik slaak een zucht. Bill grinnikt licht en wrijft over mijn knie. 'De volgende keer neem ik je wel mee naar een pizzatent.' lacht hij. 'Liever dat, dan zo'n onbetaalbaar restaurant.' mompel ik. Bill lacht harder en vraagt wat ik wil eten. Ik noem de goedkoopste dingen op en nu is Bill degene die een zucht slaakt. 'Je mag echt wel wat duurdere dingen bestellen hoor.' 'Dat wil ik niet.' Bill kijkt zielig, maar ik trek me er niets van aan. De ober komt terug met een fles champagne en ik kijk Bill boos aan. Die heeft vast en zeker op voorhand al gezegd dat hij champagne wil, om geen protest van mij te krijgen. 'Sorry dat hoorde er gewoon bij.' zegt Bill en hij geeft me een knipoog. De ober schenkt de champagne in onze glazen uit en zet hem dan weer koud. Ik zucht en de ober neemt de bestellingen dan af en vertrekt dan weer opnieuw. Op Bills gezicht staat een grote grijns en ik heb zin om die van zijn mooie gezichtje te slaan. Ook al hou ik van hem en hij van mij, hij verdient het. Ik haat het als iemand geld aan me uitgeeft. Bill staart in mijn ogen en ik in de zijne. Een zachte kus op mijn lippen en een lieve lach op zijn gezicht. Bill is meer dan ik ooit gewild heb. Bill is alles. Zolang hij maar niet veel geld uitgeeft. Sneller dan het zou moeten komt ons voorgerecht, en meteen heb ik door dat Bill hier voorgetrokken wordt. Hij heeft oesters besteld en die vind ik persoonlijk maar heel vies en slijmerig. Ik koos voor de Sint-Jakobsnoten. Bill heft zijn glas champagne naar me toe en ik tik het mijne tegen de zijne. 'Op ons.' lacht hij en weer komt er een lieve glimlach op zijn mooi gezichtje. Die is zo aanstekelijk dat er bij mij precies hetzelfde gebeurd. Op ons gemak beginnen we aan het voorgerecht. Als we daarmee klaar zijn, volgt ons hoofdgerecht binnen het kwartier. Als dat op is krijgen we bijna meteen de dessertkaart en kiezen we voor een Love-coupe. Opeens blijft Bill niet langer voor mij zitten maar schuin naast me. Steeds opnieuw bedekken zijn lippen de mijne en het voelt alsof ik me in de zevende hemel bevind. Bill is mijn eerste 'vriendje'. Nou, ik vermoed toch dat hij mijn vriend nu is. Onze Love-coupe komt er ook alweer snel aan en Bill kust me nog eens en vraagt dan aan de ober of hij een foto van ons wilt trekken. Maar al te graag doet hij het en geeft Bills camera terug aan hem. 'Onze eerste foto.' grijnst hij en opnieuw kust hij me. Miljoenen vlinders in mijn buik vliegen rond en ik slaak een zucht en Bill doet een lepeltje ijs voor mijn mond en ik neem het gewillig aan. Het heeft een heerlijke chocolade smaak en ik laat er een kreuntje bij. Nu ben ik degene die Bill mag voeren. En zo gaat het verder, tot onze coupe helemaal op is. Bill vraagt de rekening aan de ober en meteen brengt hij die en rekent Bill af. Dan staan we op en helpt hij me met mijn jas aan te doen. 'Klaar om te gaan wandelen?' vraagt hij en hij kust m'n wang en pakt m'n hand snel vast. 'Ja, klaar.'

Reageer (1)

  • SayYouLikeMe

    snel verder liefje <3333333333333333333"

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen