Foto bij 31.

31~

[Silke]

Bill heeft mijn hand stevig vast, wanneer we het restaurant en de auto achter ons laten en naar het park wandelen. Bill heeft alles goed voorbedacht, want het park is niet ver van onze lunchplek. Bill praat aan één stuk door en ik geniet van zijn stem. Een lieve zachte stem. Het maakt me rustig en geeft me een zweverig gevoel. Bill houdt opeens op met wandelen en trekt me op zijn schoot op een bankje. 'Bill, vindt je het niet raar dat er geen paparazzi ons achtervolgt en geen fans?' vraag ik moeilijk als ik door heb dat we eigenlijk een zeer rustige middag achter de rug hebben. 'Ja, eigenlijk wel, maar laat ons er van genieten.' en hij kust me wild. Onze lippen ontdekken elkaar en onze armen beschermen elkaar. Heel zacht duwt Bill met zijn tong tegen mijn lippen. Ik open ze eens stukje en meteen gaat zijn tong op zoek naar de mijne. Als ze elkaar gevonden hebben, beginnen ze aan een heus liefdesspel. Bills handen liggen juist onder mijn kleedje, juist op mijn poep, maar het valt niet zo hard op. Onze liefdeskus wordt steeds wilder en wilder, tot Bill me doet stoppen. 'Wat is er?' hijg ik. 'Paparazzi.' fluistert hij zacht en meteen sta ik op en hij ook en trekt hij me mee, het park uit. 'Het was al zo vreemd dat er niets van flitsen waren, ze stonden gewoon op het juiste moment te wachten.' vloekt hij wat en binnen de vijf minuten zijn we bij zijn auto. Hij duwt me er zowat in en smijt de deur toe. Daar gaat onze leuke middag. Waarom is Bill toch beroemd? Als hij dat niet was, was het voor ons gemakkelijker. Maar dan had ik hem waarschijnlijk ook nooit leren kennen. Man, ik heb het ook toch altijd moeilijk in de liefde. Bill vlamt naar mijn huis en daar ademt hij diep in en uit. 'Bill gaat het?' vraag ik moeilijk en ik leg mijn hand op zijn dij. Hij houdt hem stevig vast en schudt van nee. 'Ik had op zo'n leuke en normale dag gehoopt. Ik had gehoopt dat ik zonder teveel problemen met jou zou kunnen genieten. Blijkbaar is mij dat niet gegund. Het spijt me dat ik je dag verpest heb...' Ik leg Bill het zwijgen op door hem te kussen. Hij kust terug, maar ik merk dat hij het moeilijk heeft. 'Bill, ik heb een super dag gehad! Echt waar! Ik heb mij in al die tijd nog nooit zo geamuseerd.' 'Maar...' 'Nee, niets te maar'en. Bill, JIJ hebt mijn dag zo fantastisch gemaakt!' Hij bloost en kust me nog eens. 'Ik hou van je meisje, echt waar!' zegt Bill snel en daar word ik rood van. 'Ik ook van jou Bill, ik ook van jou!'

Reageer (1)

  • SayYouLikeMe

    nu snel verder jij xD
    ild<33

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen