Maeyke pov;
donderdag 30 augustus:

Er stond een witte wolf naast me. ik hoorde haar gedachtens. "ik vermoord haar" dacht ze. "ik doe mee" dacht ik terug. Er kwam een roest bruine wolf op ons aflopen. "Jacob?" dacht ik. "ja ik ben het" dacht hij terug "van Sam mogen jullie ze vermoorden maar..." ik hoorde woest gegrom naast me, het was Elyza. "wat is er?" vroeg ik. "ze vonden het leuk om papa te vermoorden" grauwde ze "en ze vinden het komisch dat mama nu ook dood is" ik gromde en deed een stap naar voren. Elyza kwam naast me staan. "edward?... zeg tegen de rest dat dit ons gevecht is, die van Maeyke en mij" dacht Elyza tegen Edward. hij aarzelde maar knikte. "dit is hun gevecht" zei Edward tegen de rest van zijn familie. ze ontspande maar bleven met waakzame ogen naar de drie vampiers kijken. ik keek naar Jacob. hij knikte en keek naar de andere wolven de cirkel werd groter, ze gingen meer uit elkaar staan. "ik weet nog hoe je vader schreeuwde en jankte" zei de blonde man. "oe, James, jij bent zo gemeen" zei de roodharige vrouw. "James, Victoria" waarschuwde de donkere man. "ze zijn met teveel" "Laurant, je maakt een grapje zeker!" zei James met een stem vol ongeloof en walging. Victoria keek ons een voor een aan. plotseling sprong ze in de dichtsbijzijnde boom en rende ze weg. zes wolven, Jasper, Alice en Esme gingen haar achterna. er stonden nu nog maar twee vampiers op de open plek. en ik wildeze allebei vermoorden. Laurent stak zijn beiden handen omhoog, hij gaf zich over. "we willen geen ruzie" zei hij. "ik wel" gromde James, en hij deed een stap naar voren. hij ontblootte zijn tanden. ik voelde Jacob naast me verstarren. hij gromde en ging klaar staan. ik gromde naar hem. hij keek me aan en ging weer rechtop staan. "jullie moeder was zo dapper om je vader te helpen" James lachte kort. "ze dacht dat ze hem wel kon redden" "James houd je mond" siste Laurent. "waarom?" vroeg hij. "ze zijn net zo zwak als hun ouders" ik hoorde Elyza naast me grommen. Edward ging voor haar staan terwijl Jacob voor mij ging staan. Elyza gromde naar Edward en hij ging een beetje opzij, Jacob volgde zijn voorbeeld. we dedean allebei een stap naar voren. ik zag dat Laurent paniekerig om zich heen keek, op zoek naar een uitweg, terwijl James klaar ging staan voor de aanval. "jullie zijn het niet waard om de naam Florana te dragen" gromde James. Elyza en ik gromde. "en waarom vechten jullie mee!" vroeg James aan Carlisle. "omdat ik hun verandert heb" antwoorde Carlisle kalm. "wacht" zei Laurent "jullie zijn half vampier half weerwolf?" vroeg hij ongelovig. Elyza en ik knikten. "getver!" riep James. "maar als jullie mijn dochters" Carlisle gebaarde naar Elyza en mij "aanvallen dan vechten wij mee" Elyza en ik schudde onze hoofd naar Carlisle. "tenzij ze dat niet willen" verbeterde Carlisle zichzelf. "we kunnen ze makkelijk aan, ze zijn zwakker dan hun ouders" antwoorde James. Laurent lachte. dat was de druppel. Elyza en ik deden een stap naar achteren. toen rende we op hen af. James en Laurent kwamen ons tegenmoet. ik zag Elyza op James afspringen. Laurent gromde naar me. ik gromde terug. ik hoorde een knerspend geluid, een arm vloog door de lucht en belandde voor mijn voeten. ik keek opzij. James had nog maar een arm. ik zag in mijn ooghoek dat Laurent op me af kwam rennen. ik sprong over hem hee. ik draaide me om en greep hem bij zijn been. hij gilde het uit en ik trok zijn been van zijn lichaam. Edward en Jacob kwamen helpen. Edward hielp Elyza met het onhoofden van James. Jacob hielp mij. Carlisle, Emmett en Rosalie verzamelde de grote witte stukken lichaam. de roedel hielp mee. Elyza en ik veranderde terug. we liepen naar elkaar toe "hebben wij dat gedaan?" vroeg ze terwijl ze om zich heen keek. "blijkbaar" zei ik schouder ophalend. "ik kreeg eerst niet eens een pot appelmoes open" "das waar, wij waren thuis altijd degene met kippenkracht" gaf ik toe. "en nu hebben we 2 volwassen vampiers verscheurd!" riep Elyza. Edward en Jaocb kwamen naast ons staan. Jacob was in zijn mensen gedaante. "zo dat hebben we goe..." begon Jaocb. "vuile vieze hond" riep ik. Jacob keek me verbaasd aan. Edward keek ons een voor een aan. "we bedoelde alleen..." "nee, je houd je kop!" riep Elyza. "stomme parasiet" mompelde ze. "we wilde alleen helpen" zei Jacob. "kan me niet schelen" schreeuwde ik. Elyza en ik keken om. Carlisle kwam aanlopen. achter hem zagen we een grote zwarte wolk. "ik heb iets gevonden" zei hij.






mensen even iets belangrijks!
wilt er iemand in ons verhaal?
zo ja stuur dan please even een pb naar mij of lightrose en zet erin wat je wilt zijn..je gaat wel dood aan het einde.
dus het moet iets zijn dat dood gaat, wij verzinnen dan een manier waarop je dood gaat en dan kom je in ons verhaal. we zeggen niet wanneer dan moet je maar gewoon blijven lezen :P
xxx snuggel en lightrose (H)

Reageer (1)

  • silferdeath

    ja ike ike

    snel verderxD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen