Het spijt me dat het zo lang heeft geduurd...
Er zijn veel dingen gebeurt, die ook een impact in het verhaal hebben...
Maar dat zullen jullie wel snel zien.

Het is tegenwoordag al 2 weken geleden, maar ik herinner het me nog als gister...
Mijn beste vriendin, Noémie, die nog niet in het verhaal is voorgekomen, is omgekomen in een motorongeluk... Samen met haar vriend Geoffrey...
Het was voor mij meer dan een schok en ik wil er nog steeds liever niet over praten, dus ik geef geen details van het de begrafenis...
Ten tweede is Max, die in het verhaal voorkomt als Taryn, Naar Amerika gegaan... Voor zijn werk [bloddy militairen hea] Gelukkig komt bij de 29ste weer terug, maar Ares en ik hebben er zeer moeite mee...
Het is niet anders hea...
Ik heb besloten dat ik in de toekomst moet leven en niet meer terug moet denken aan wat is gebeurt...
Daarom maak ik een giganstische tijdsprong, en sla ik de bevalling, de ruzies en de depressies over, om hier bij het heden te komen en daar verder te gaan...
Het verhaal, Mijn Baby & Ik word veranderd in een soort Dagboek, waar ik het dagelijkse leven van mij, mijn vriend en mijn zoontje aan jullie voorleg :)
Bedankt voor jullie begrip.

Reageer (2)

  • Wingapo

    Doe de groetjes aan het kleintje van me (flower) en ik vind je verhaal echt super
    Xx

    1 decennium geleden
  • Laelia

    oooh echt erg! O:
    heeel veel sterkte!

    xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen