23.
Ik trok een joggingbroek aan met een simpel hempje. Ik stopte mn blackberry in mn joggingbroekzag en loop weer naar beneden. Rosa is aan het koken. 'Ga vast zitten, het eten is bijna klaar.' Ik ga aan tafel zitten en nog geen 5 minuten later zet Rosa het eten voor mijn neus. 'Spaghettie, lekker.' Zeg ik. Als we zijn uitgegeten help ik Rosa met alles in de vaatwasser tezetten. Ik liep weer naar boven en plofte weer op mijn bed neer. Somebody to love klonkt door mijn kamer. Snel nam ik mijn mobiel op. 'Met Bianca.' 'Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Wel Koenie bellen en niet mij! Aardig ben jij.' 'Hoi Dylan.' 'Waarom belde je mij niet ?' 'Omdat ik zin had om Koen tebellen. Trouwens, waarom vertelt Koen tegen jou met wie die belt ?' 'Weetikveel, waarom ben je cheerleader ? Ik dacht dat jij dat stom vond ?' 'Omdat ik het leuk vind, en ik vond het niet stom.' 'Oh, en vanwaar dat opeens ?' 'Zeg, bel je mij om moeilijke vragen testellen ? Want dan hang ik weer op hoor. Ik heb de hele dag getraint, kom jij aan met je kutvragen.' 'Ja sorry, ik hang maar op dan.' 'Doeei.' 'Doei, ik hou van je.' Ik hing op, dat laatste had hij niet moeten zeggen. Mijn ogen vulde zich met tranen die langszaam over mijn wangel liepen. Nu houd hij wel van me en toen niet. But it's to late now.

Reageer (1)

  • Loco

    awch

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen