Foto bij 33.

33~

[Silke]

Nog even verdiepen Bill en ik ons in een lange, en vurige kus. 'Ga maar snel.' zegt hij dan, als hij de kus plotseling stopt. Ik zucht en krijg nog een klein kusje op mijn wang en begin ervan te blozen. Ik stap de auto uit en ren naar boven. Ik doe de voordeur open en hoor hoe de televisie branden. ‘Ik ben thuis!’ roep ik zo luid als ik kan, en wandel dan naar de hoek. ‘Eum, we zitten maar in de woonkamer hoor.’ hoor ik mijn zusje droog zeggen. We? Wie is er hier dan nog. Nieuwsgierig als ik ben, steek ik mijn hoofd om de hoek en zie dat Tom een beetje van Friedolien af zit, maar haar toch vast heeft en ik kijk hem raar aan. ‘Wat doe jij nou weer hier?’ vraag ik dan verbaasd terwijl ik hun twee raar aankijk. ‘Gewoon, ik dacht bij mezelf om Friedolien wat gezelschap te houden.’ vertelt Tom me en terwijl hij dat doet verschijnt er een veel te grote glimlach op zijn gezicht. Zouden ze? Ah wel nee. Mijn zusje is niet zo. Denk ik toch... Of misschien toch wel? Zou ze het kunnen na Neil. Ze heeft Tom wel al altijd leuk gevonden, maar zou ze zo rap al van stapel lopen, net als haar grote zus? Nee, zo is ze echt niet. Opeens worden Friedoliens ogen zeer groot en meteen weet ik waarom ze zo kijkt. Ze heeft het door! spookt er door mijn hoofd en al snel loop ik naar boven. Mijn hart raast als een gek, maar ik wil niets kwijt. Natuurlijk heeft Friedolien het door dat ik verliefd ben. Maar ik wil nog niets officieel zeggen. Het is nog maar pril, en wie weet is het bij Bill wel binnen de paar dagen gedaan en bespeelt hij me gewoon. Ik weet het niet, maar het is gewoon nog te vroeg om er veel over te vertellen. Opeens voel ik mijn mobiel in mijn broekzak trillen en bekijk meteen het smsje. Meteen verschijnt er een verliefde glimlach op mijn gezicht als ik zie dat het afkomstig is van Bill. Ik kan het niet laten om meteen te kijken wat er in staat. 'Mijn lief meisje, ik heb eigenlijk wel een echte leuke middag gehad, hopelijk kunnen we dit snel nog eens doen, zonder gestoord te worden. Zie je graag. Bill xxx' Mijn glimlach wordt nog groter en ik slaak een verliefde zucht. Wat is hij toch een lieverd. Ik besluit om nog niets terug te sturen en eerst maar een douche te nemen. Volgens mij kan ik er wel één gebruiken. Ik pak mijn slaap outfit en loop naar de badkamer. Ik hoor net nog hoe Friedolien afscheid van Tom neemt en dan naar boven komt. 'Silke wij moeten praten!!'

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen