25.
Het liedje startje en meteen begonnen we tedansen met onze pompoms alsof ons leven ervanaf hing. Ongeveer 3 minuten later was het liedje afgelopen en we gooide met zn alle de pompoms hoog in de lucht en sprongen in een handstand. Er klonk een oorverdovent applaus uit de zaal. Toen rende een groote knuffel het veld op. Weer klonkt er een oorverdovent applaus. Daarna liepen de spelers het veld op. Weer een oorverdovent applaus. Zo'n wedstijd was niet goed voor je oren. We liepen naar de kleedkamer om even wat tedrinken en toen weer terug naar de tribune. De wedstrijd was ondertussen al gestart. Het was nogsteeds 0-0. Tegen het einde van de wedstrijd werd het 1-0 voor ons team. Meteen klonkt ons liedje weer en we sprintte naar het veld en begonnen tedansen. Net zoals de 1e keer ging de dans foutloos. Toen het liedje was afgelopen en het publiek was uitgeklapt ging de wedtrijd weer verder. Helaas lukte het niet meer om te scoren de bleef het 1-0. Ons liedje startte weer en we sprintte weer naar het veld en begonnen met dansen. Net zoals de 1e en 2e keer ging het weer foutloos. Weer een oorverdovent applaus. Wat geef het een kick om cheerleader tezijn.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen